Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hva kan være galt med meg :( ? Vært hos lege, på undersøkelser, uten å få noe svar. Ingen time for videre utredning, men skjønner jeg bør bestille en time igjen... Jeg mister følelsen i armer, ben og ansikt. Dvs, hele kroppen. Det skal ingenting til. Hvis jeg setter meg i sofaen, vanlig, dovner bena mine bort. Merket det istad, skulle på do, og da fikk jeg tilbake følelsen og det begynte å prikke i bena. Ligger jeg på siden, dovner armene og ansiktet bort Hva kan være galt med meg? Blir redd og får angst av det. Anonymous poster hash: 72974...f67
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Polynevropati? Ms? Mangel på magnesium, B12? Angst? En mr evt spinalpunksjon vil kunne gi noen svar. Anonymous poster hash: d787c...3ea
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Polynevropati? Ms? Mangel på magnesium, B12? Angst? En mr evt spinalpunksjon vil kunne gi noen svar. Anonymous poster hash: d787c...3ea Jeg har tatt mr av rygg og nakke uten funn Angst er det i hvert fall ikke! Får ikke lammelser i kroppen av angst.. Dessuten følger det hvordan jeg ligger/sitter som jeg skrev, sitter jeg er det bena. Ligger jeg er det overkroppen. Mannen min mener det er nerveproblemer i ryggen, men de fant ingenting på MR. MEn de finner vel ikke alt, heller. Anonymous poster hash: 72974...f67
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Har samme problem med beina, korsryggen, armen, hodet og ansiktet. Mister ikke kraft i den forstand at jeg snubler, men det er nære på. Har tatt alt av undersøkelser de kan tilby på sykehuset, finner ingenting. Osteopaten min mener det er nerver i klem, men han får ikke tatt de... Anonymous poster hash: 61d35...e06
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Du som har hatt tråder her før? Mener jeg har svart deg tidligere. Sjekk ut hårmineralanalyser, det er ikke alle mangler som kommer frem på vanlige blodprøver før langt uti en mangeltilstand. Jeg er blitt delvis kvitt ganske store nevrologiske problemer etter at jeg begynte på tilskudd som var tilpasset det hårmineralanalysen viste. Vanlige leger kan for lite om det. Ellers er det også en del kroniske infeksjoner som også kan gi lignende symptomer, men der er Norge også for dårlig på utredning, de testene som brukes er ikke gode nok, og de følger også retningslinjer som ikke stemmer mtp. kroniske symptomer. Jeg har også fått påvist en slik kronisk infeksjon. Vanlige norske leger godtar ikke at jeg har en kronisk infeksjon - fordi jeg kun testet positivt på den kroniske immunreaksjonen. Etter 7-10 dager med antibiotika påstår de også at infeksjonen uansett er borte, noe som ikke stemmer mtp. hvilken livssyklus bakterien har. Internasjonal forskning (publisert på Pubmed) viser også at det er et stort problem med disse kroniske infeksjonene, og at om man skal bli bra så kreves det langvarig behandling og bredspektret behandling. Poenget mitt er at hvis du ikke får noen svar og det ikke er psykisk så må du gå videre med det. Det er en "jungel" der ute, så brukt tid på å undersøke ting selv, les deg godt opp og sørg for at de du ev. søker hjelp hos har god nok utdannelse og erfaring med det de ev. skal undersøke og behandle. Anonymous poster hash: 91449...b99
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Har samme problem med beina, korsryggen, armen, hodet og ansiktet. Mister ikke kraft i den forstand at jeg snubler, men det er nære på. Har tatt alt av undersøkelser de kan tilby på sykehuset, finner ingenting. Osteopaten min mener det er nerver i klem, men han får ikke tatt de... Anonymous poster hash: 61d35...e06 Tatt de? Ja, det høres ut som noe av det samme... Har bestilt legetime, men det er et helvete å vente. Og ha det sånn. Anonymous poster hash: 72974...f67
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Du som har hatt tråder her før? Mener jeg har svart deg tidligere. Sjekk ut hårmineralanalyser, det er ikke alle mangler som kommer frem på vanlige blodprøver før langt uti en mangeltilstand. Jeg er blitt delvis kvitt ganske store nevrologiske problemer etter at jeg begynte på tilskudd som var tilpasset det hårmineralanalysen viste. Vanlige leger kan for lite om det. Ellers er det også en del kroniske infeksjoner som også kan gi lignende symptomer, men der er Norge også for dårlig på utredning, de testene som brukes er ikke gode nok, og de følger også retningslinjer som ikke stemmer mtp. kroniske symptomer. Jeg har også fått påvist en slik kronisk infeksjon. Vanlige norske leger godtar ikke at jeg har en kronisk infeksjon - fordi jeg kun testet positivt på den kroniske immunreaksjonen. Etter 7-10 dager med antibiotika påstår de også at infeksjonen uansett er borte, noe som ikke stemmer mtp. hvilken livssyklus bakterien har. Internasjonal forskning (publisert på Pubmed) viser også at det er et stort problem med disse kroniske infeksjonene, og at om man skal bli bra så kreves det langvarig behandling og bredspektret behandling. Poenget mitt er at hvis du ikke får noen svar og det ikke er psykisk så må du gå videre med det. Det er en "jungel" der ute, så brukt tid på å undersøke ting selv, les deg godt opp og sørg for at de du ev. søker hjelp hos har god nok utdannelse og erfaring med det de ev. skal undersøke og behandle. Anonymous poster hash: 91449...b99 Jepp. Men hvor går jeg videre, da? Skrev bare at jeg ønsker utredning. Aner ikke hos hvem, hva.. Jeg er bare lei, og redd. Livredd for å legge meg om kvelden. Tenkte å kjøpe ny lenestol, så jeg kan slippe sofaen. Kanskje det avlaster mer. Anonymous poster hash: 72974...f67
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Tatt de? Ja, det høres ut som noe av det samme... Har bestilt legetime, men det er et helvete å vente. Og ha det sånn. Anonymous poster hash: 72974...f67 Dårlig og kjapt formulert. Han klarer ikke å løsne på kroppen min sånn at de ikke er i klem. Når jeg sitter for lenge så dovner bena mine bort. Fortsetter jeg å sitte sprer det seg til ansiktet og armen. Nesa sovner og blir kald... det er jo ikke vondt (for meg) men ekstremt ubehagelig! Anonymous poster hash: 61d35...e06
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 Jepp. Men hvor går jeg videre, da? Skrev bare at jeg ønsker utredning. Aner ikke hos hvem, hva.. Jeg er bare lei, og redd. Livredd for å legge meg om kvelden. Tenkte å kjøpe ny lenestol, så jeg kan slippe sofaen. Kanskje det avlaster mer. Anonymous poster hash: 72974...f67 Det finnes flest på Østlandet, men jeg vet ikke hvor du bor. Det er gjerne verdt å reise et stykke hvis man bare kan få riktig hjelp. Anonymous poster hash: 91449...b99
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 Det finnes flest på Østlandet, men jeg vet ikke hvor du bor. Det er gjerne verdt å reise et stykke hvis man bare kan få riktig hjelp. Anonymous poster hash: 91449...b99 Ja, det er det.. Anonymous poster hash: 72974...f67
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #11 Skrevet 26. februar 2017 Så Dårlig og kjapt formulert. Han klarer ikke å løsne på kroppen min sånn at de ikke er i klem. Når jeg sitter for lenge så dovner bena mine bort. Fortsetter jeg å sitte sprer det seg til ansiktet og armen. Nesa sovner og blir kald... det er jo ikke vondt (for meg) men ekstremt ubehagelig!Anonymous poster hash: 61d35...e06 Sånn, ja. HEnder jeg får vondt også. Er noe med nakke/rygg tror jeg, kan være et symptom på noe annet, sikkert.. Men skjer hvis jeg hviler eller sover. Anonymous poster hash: 72974...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå