Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hei! I går kveld fikk jeg plutselig sterke menssmerter, så sterke at jeg måtte ta to Paracet før jeg la meg, det tok de verste smertene. Smertene ga seg sånn i 3-4 tiden i natt og siden det har jeg hatt konstante murringer. Ikke smerter heldigvis, men veldig ubehagelig. Ingen blødninger. Var på tidlig UL i uke 8 og så et bankende hjerte, så vet at det ikke er graviditet utenfor livmor. Grunnen til at jeg er så bekymret er fordi jeg såvidt har hatt noe småmurringer tidligere. Har noen noe erfaringer å dele med meg? Skal ringe legen i morgen, men syns det er en stund å vente. Takk for svar! Anonymous poster hash: c1f65...e4e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Sa Anonymous poster hash: 2e467...8a1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Jeg er gravid i uke 35 nå og har slitt MYE MED veldig vonde menssmerter. Så lenge du ikke har blødninger så er det et godt tegn. I mitt forrige svangerskap derimot fikk jeg kraftige menssmerter i uke 13. Det var SÅ Jeg begynte å blø i tillegg da Anonymous poster hash: a037b...bc2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Jeg hadde også sterke mens lignende smerter i begynnelsen av min siste graviditet. Var ingenting galt, og frøkna mi er i dag 14 mnd. Men er desverre umulig for oss å vite. Jeg ville spurt legen i morgen om å få målt hcg. Det gjorde jeg den gangen. Lykke til! Håper alt er bra med frøet i magen 💗 Anonymous poster hash: 25153...a98
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Kan være båndene i livmoren som strekker seg. Kan være smertefullt. Lykke til! Anonymous poster hash: c7064...2f1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har noe drøye menslignende smerter, hatt i ett par uker. Er 10 uker jeg også. Regner det er ligamentsmerter/ det strekker der inne 🙂 Anonymous poster hash: c8413...c77
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Jeg slet også med mye menssmerter sist svangerskap. Løp ofte på do for å se etter blødninger. Men det gikk bra! Når jeg tok det opp på kontroller fikk jeg høre at det er ganske normalt. Lykke til! Anonymous poster hash: e60cc...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå