Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hvordan tror du at de vil beskrive sin oppvekst om 20-30 år? Anonymous poster hash: 36afe...f01
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Ja, det tror jeg virkelig. De vil nok si at vi er litt strenge, og at de kjedet seg i blant (bl.a i dag 😃). Jeg tror de har godt av å kjede seg, og ha dager helt uten "timeplan". Anonymous poster hash: 1b898...39b
Snøfnugget Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Ja absolutt. Eldste er bare 2,5 og yngste er baby så er vanskelig å si hva jeg tror de vil tenke ennå. Men vi er samkjørte, konsekvente og rettferdige, og vi har et hjem fullt av kos, klem og mye humor.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Jeg tror eldste kommer til å innse at alle de kjipe avgjørelsene jeg tar nå er fordi jeg er glad i henne. Jeg tror hun kommer til å innse at vi alltid var der, selvom hun hater oss nå. Hun kommer til å minnes alle timene med kjøring hit og dit med takknemlighet, hun kommer til å forstå at alle dagene vi har lagt ned i alle dugnadene er fordi vi bryr oss og ønsker å stille opp. Hun kommer til å forstå hvorfor jeg tvinger på henne riktig klær til riktig tid... Når alt kommer til alt tror jeg hun er fornøyd, selvom det nok går mange år før hun sier nettopp det! Jeg har hatt en helt jævlig oppvekst og jobber hardt for å gi ungene mine det beste, uten å overdrive. Anonymous poster hash: 65e1f...25e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 To av barna mine har det iallefall veldig bra og det vises godt på dem. Eldste er skapt for å være misfornøyd og sier hun hater den dumme drittkjerringmammaen sin og vil flytte hver dag. Kan glimte til å si at jeg er verdens beste mamma og at hun elsker meg og skal bo hjemme for alltid, men er mest sur og misfornøyd Anonymous poster hash: 88e31...eef
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 To av barna mine har det iallefall veldig bra og det vises godt på dem. Eldste er skapt for å være misfornøyd og sier hun hater den dumme drittkjerringmammaen sin og vil flytte hver dag. Kan glimte til å si at jeg er verdens beste mamma og at hun elsker meg og skal bo hjemme for alltid, men er mest sur og misfornøyd Anonymous poster hash: 88e31...eef Så hun eldste har det ikke bra hjemme....? Anonymous poster hash: 36afe...f01
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 De eldste som er store ( over 16 år) har ingenting å utsette på barndommen sin. Anonymous poster hash: fc502...b02
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 Så hun eldste har det ikke bra hjemme....? Anonymous poster hash: 36afe...f01 Klassisk tenåring vil jeg tro. Anonymous poster hash: 36f12...311
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 Håper det. Jeg har og gjør ihvertfall det beste jeg kan. Han er mye mer "gammelmodig" enn det jeg noengang har vært, men vi ønsker hans beste, stiller opp både på skole, sosialt og som trenere. Har et åpent hjem og er flinke til å snakke sammen... Jeg ønsket aldri at han skulle bli skilsmissebarn, akkurat det har gjort meg vondt, men håper det går bra.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #11 Skrevet 26. februar 2017 Håper det:) eldste har alltid masse venner på besøk, overnatting og gøy. Vi har mye kvalitetstid sammen og koser oss. Det kan gå en kule varmt noen ganger, men jeg vil tro at hun vil tenke tilbake på barndommen sin med glede. Hu mistet sin pappa da hun var bitteliten og vi flyttet sammen med kjæresten min for noen år siden men der vil jeg tro går bra:) Anonymous poster hash: 4a487...a50
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #12 Skrevet 26. februar 2017 Ja, jeg vil si at de har det bra. De har alt de trenger, er trygge og får masse kjærlighet. Jeg håper de vil huske en barndom hvor vi gjorde det beste ut av hva vi hadde, alltid hadde barnas beste i tankene og hvor vi koste oss, lekte sammen og var mye samlet som familie. Dessverre vil de kanskje også huske en del kjefting, masing og stress. Men slik er jo familielivet, man kommer seg ikke unna litt sånt tenker jeg. Alt i alt håper jeg at de vil huske de gode tingene. Eldste har til nå ikke nevnt noen negative opplevelse eller sagt noe om at han ikke har det bra, minste er for liten til å snakke enda. Anonymous poster hash: 72007...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå