Gå til innhold

Mye kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så mye kvalm, omtrent hver dag :( Hva kan være galt med meg? Har vært sånn i en måned eller mer. Kvalm før jeg spiser, etter jeg spiser, når jeg spiser. Men er aller, aller mest kvalm når jeg våkner etter å ha sovet. Om det er etter en middagshvil, eller nattesøvn, er ett fett. Like kvalm er jeg.

Jeg sliter med nakkeproblemer (lammelser, smerter osv. Vært på mr uten funn), kan det være en direkte årsak til kvalme? Langtidsblodsukker er fint. Tatt mye blodprøver, som ikke viser noe galt. Jeg er bare så kvalm. Er kvalm nå, etter å ha tatt en dupp på et par timer, på sofaen :( 

Anonymous poster hash: 98f1d...5ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du det psykisk?

Som jeg pleier

Skrevet

.

Skrevet

Reflux kan gi kvalme, har det samme i perioder.

Anonymous poster hash: 293a1...55c

Skrevet

Cøliaki kan gi konstant kvalme.

Anonymous poster hash: c7814...f59

Skrevet

Er også kvalm hver dag, verst sent på natten og om morgenen (altså etter at beg har sovet jeg også). Har masse andre symptomer også. Jeg har ME-diagnose.

Anonymous poster hash: 40d34...10a

Skrevet

Reflux kan gi kvalme, har det samme i perioder.

Anonymous poster hash: 293a1...55c

Ok. Men vet ikke om jeg har det.

Skrevet

Cøliaki kan gi konstant kvalme.

Anonymous poster hash: c7814...f59

Avføringen er normal.. Får ikke vondt i magen av hvetemel. Kan man ha det uten symptomer?

Skrevet

Er også kvalm hver dag, verst sent på natten og om morgenen (altså etter at beg har sovet jeg også). Har masse andre symptomer også. Jeg har ME-diagnose.

Anonymous poster hash: 40d34...10a

Hvilke andre symptomer? Tenkte litt på me. Men er vel vanskelig å utrede.. er mye sliten. Og har begynt å miste følelsen i bena når jeg går.

Skrevet

Har hatt b vit mangel. For 3 mnd siden. Har siden da tatt b vit kompleks (mange forskjellige b vit) i pille form. Skal til legen denne uken, tenkte å be om ny blodprøve for å se om verdiene har steget. Før meg elendig ellers også. Svimmel, trykk i hodet, lammelser i ben og armer, smerter i kroppen. Vondt i nakken.

Skrevet

Har hatt b vit mangel. For 3 mnd siden. Har siden da tatt b vit kompleks (mange forskjellige b vit) i pille form. Skal til legen denne uken, tenkte å be om ny blodprøve for å se om verdiene har steget. Før meg elendig ellers også. Svimmel, trykk i hodet, lammelser i ben og armer, smerter i kroppen. Vondt i nakken.

Skrevet

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...