Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har ikke barn, men er det helt bak viddene å tenke at jeg faktisk ikke VIL at barnet mitt skal ha pappa? (Kan skyldes dårlige erfaringer med min egen far, men tenker liksom at barnet mitt får det BEDRE uten...) Anonymous poster hash: 9f7e0...3bd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Da har du møtt feil menn... Anonymous poster hash: 015b2...0a9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Du vil at barnet skal vokse opp uten far, og med en mor som har et forkvaklet syn på menn? Kan ikke bli annet enn bra.. Anonymous poster hash: d9988...e98
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Vet du hva, jeg tror jeg hadde oppsøkt psykolog for å få hjelp til å snu den tanken dersom du skal ha barn. Anonymous poster hash: 9246c...c9a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Mannfolk er dumme brølaper, så det skjønner jeg godt! Ikke møtt rette mannen jeg heller😞 Vurderer å finne meg en dame heller. Kjenner så mange fantastiske damer. Anonymous poster hash: f400e...11c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Haha, i nederland har de/hadde de et begrep for det, oversatt blir det en Bevisst ugift( dvs ingen mann i bildet overhodet) mor. Så ut som de var fornøyde med valget sitt,de. Ta en tur til danmark du, no man=no stress Anonymous poster hash: bf502...7f0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Sånn tenker jeg også, jeg har dårlig erfaring med menn. Jeg prøver å snu tankegangen, men den stikker dypt. Anonymous poster hash: bb2e9...696
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Ja det er helt bak viddene å ha et så forskrudd syn på menn og attpåtil overføre det til ungene dine. Anonymous poster hash: 8ab42...50e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 Fordelen med å ha en far til barnet, er jo at du får barnefri en helg innimellom..... Men ta deg en tur til en klinikk i Danmark, da kan du få barn uten en far. Anonymous poster hash: 0a763...f68
sug lut Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 Med den innstillingen bør du ikke ha barn. Halve verden er menn.
Ayn Skrevet 26. februar 2017 #11 Skrevet 26. februar 2017 Dersom du får en gutt, han blir også en mann en gang.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #12 Skrevet 26. februar 2017 Jeg ser den at du kanskje har vært ute for feil menn. Men som barnløs og tenke at det blir best om et evt barn kan vokse opp uten en pappa er jo litt rart. Man vet ikke før man har fått barn hvor mye jobb det er å være alene med et barn. Jeg snakket av erfaring ,da jeg var alenemor til første, og det var ingen far i bildet, omtrent som det høres ut som du ønsker. Jeg fikk avlastning til han hver 3. helg når han var 1,5 år. Jeg skjønte ikke hvor sliten jeg var før jeg hadde levert han fra meg for første gang, og dro hjem og la meg på senga og gråt. Et barn har også rett til å vite opphavet sitt. Gutten min vet opphavet sitt, og jeg har etter hvert også prøvd å bygge et far/barn forhold mellom dem, uten særlig hell. Nå har gutten min en bonuspappa som er far til søstra hans og fungerer som farsfigur for han også. Det var en stor forskjell da jeg fikk jenta vår, og vi var to om ansvaret. Det kan ikke beskrives hvor mye enklere det var da i forhold til når jeg var alene med første. Anonymous poster hash: e9fdd...6ee
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #13 Skrevet 26. februar 2017 I verste fall kan du jo få en sønn som vokser opp til å bli en mann om du velger å få barn.Hva gjør du da? Anonymous poster hash: 3ebd0...429
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #14 Skrevet 26. februar 2017 Min erfaring er at barn som ikke har en pappa blir veldig ophengt av det. Jeg har en samkjøringsordning med to andre mammaer. Vi kjøer til guttas trening hver vår gang. Begge de to andre guttene har ingen far de kjenner til. Det er uten tvil det temaet de er mest opptatt av. Anonymous poster hash: 3492c...41e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 *dytter* Anonymous poster hash: 9f7e0...3bd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #16 Skrevet 28. februar 2017 Og hvis du får en liten gutt da...? Skal du prøve å påvirke han til å aldri få barn da? Får du ønsker vel ikke barnebarna dine så vondt at de skal ha en pappa???? Anonymous poster hash: 0fbe0...8b2
Nebbdyret Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 Kvifor dyttar du din eigen tråd uten å svare dei som gir deg eit skikkelig svar? Når det er sagt kan eg godt forstå det virkar skremmande å ha ein pappa i bornet ditt sitt liv når du sjølv har dårlig erfaring med menn. Og nokre born veks opp uten mor eller uten far og får ein flott barndom for det. Men fokuset ditt bør vere kva som er best for bornet. Er ein einsleg og reiser til Danmark, kan det vere flott det. Men noko anna et om ein bevisst held bornet unna all kontakt med det motsette kjønn på grunn av eiga erfaring. Då bør ein få litt hjelp til å takle dei vanskelige tankane før ein involverer eit born i sitt livsvalg.
Nullstress;) Skrevet 28. februar 2017 #18 Skrevet 28. februar 2017 Mn kan "lett" få ett brn uten en mann. Man kan også "lett" oppdra ett barn uten en far. Men OM du velger å gjøre dette, må du passe på at ikke barnet ditt vokser opp og lærer av deg at alle menn er ubrukelige. Og vær åpen, en dag vil du kanskje møte drømmemannen din. La han få ta sin plass i ditt liv, ikke glem deg bak fortiden. Fremtiden kan, uansett fortid, bli helt fantastisk ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå