Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Noen som driver med dette ? Hva oppnår man med denne metoden ? Kombinerer man vanligvis å la de prøve selv, men også mate eller mater de seg bare selv? Så et instagrambilde fra en firlingmor som drev med dette. Babyene spise yoghurt - og der måtte bådde stoler, bord kjøkken og unger spyles etterpå for å si det sånn. Fy flate for et griseri! Men det er kanskje verdt det? Anonymous poster hash: 76b6b...58b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 (endret) Jeg kjører Babyled weaning light. Prøver å gi mest mulig mat som baby kan sitte å plukke selv. Hvis jeg en gang iblant gir grøt/yoghurt/mos blir ho matet. Jeg tør heller ikke gi så store biter som baby så kan bite mindre biter av, slik man egentlig skal ifølge BLW, det tør jeg ikke😊 Endret 26. februar 2017 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Jeg kjører Babyled weaning light. Prøver å gi mest mulig mat som baby kan sitte å plukke selv. Hvis jeg en gang iblant gir grøt/yoghurt/mos blir ho matet. Jeg tør heller ikke gi så store biter som baby kan bite av mindre biter, slik man egentlig skal ifølge BLW, det tør jeg ikke Jeg gir mest mulig mat i biter som hun kan sitte å plukke selv. Fra hvilken alder gjør man dette? Anonymous poster hash: 76b6b...58b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Fra hvilken alder gjør man dette? Anonymous poster hash: 76b6b...58b Jeg begynte med én gang hun fikk fast føde. De første ukene satt hun mest å smurte maten utover bordet så da hjalp jeg litt til. Men gikk seg raskt til etter det.
Chupa chups Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Visste ikke at det var et ord for dette..? Trodde bare det het 'gi babyen mat og la det spise selv'. Noe jeg har gjort med mine tre fra 6 mnd alder når de begynte med grøt og brød. Trodde dessuten alle gjorde dette. Men så fint at det heter noe så fancy, da
Gjest Darwinia:-) Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 (endret) Her står det litt om fordelene med BLW http://sunnstart.no/ernaering/mat-til-barnet/baby-led-weaning-blw/ Har tre barn. Første var fornøyd med å bli matet. Andre NEKTET i stein! Tredje er en mellomting, men langt nærmere nr. 2 😁. Endret 26. februar 2017 av Darwinia:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå