Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Kjæresten dro på bursdagsfest igår, og han sendte meg melding nå kl 10:30 om jeg ville finne på noe. Jeg sa ja, og han kom ca 11, men har bare liggi og sovi og spydd. Er jeg urimelig som blir sur? hvorfor kommer man på besøk om man skal sove? jeg er jo ferdigsovet.... :S Anonymous poster hash: e80b7...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Æsj.. Nei, hadde sendt han hjem. Hvem gidder å være med fyllesyke folk som spyr? Hater oppkast, lyden, lukta osv. Ut - ut - ut.. Anonymous poster hash: 1f147...d78
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Kan jo hende han ikke var fyllesyk, men ble det etterpå? Kan ikke han bare være der og du kan finne på noe da? Han spurte i det minste, han har lyst til å være med deg. Anonymous poster hash: 16783...799
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Kan jo hende han ikke var fyllesyk, men ble det etterpå? Kan ikke han bare være der og du kan finne på noe da? Han spurte i det minste, han har lyst til å være med deg. Anonymous poster hash: 16783...799
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Kan jo hende han ikke var fyllesyk, men ble det etterpå? Kan ikke han bare være der og du kan finne på noe da? Han spurte i det minste, han har lyst til å være med deg. Anonymous poster hash: 16783...799 Ja, synes det er hyggelig at han ønsket å være med meg, men han var her 2 timer og vi sa ca 3 setninger til hverandre. og det er ikke plass til at begge ligger i sengen min, og han satt og spøy inne på rommet mitt ( jeg bor i kollektiv ). Han satt og spøy i søppelbøtta mi nå, også sa jeg '' dette var hyggelig besøk '' med humor, også blir han sur og sier at han godt kan gå, så sier jeg at det er jo sikkert best med tanke på at han har behov for å sove, og jeg har ingen lyst til å sitte i saccosekk ved siden av han mange timer, og være ''låst '' her ( han vil da helst ikke at jeg har på lys/lyd ) (rommet mitt er 8 kvm, ink tvbord, seng, skap og pult, så det er ca 1 meter gulvplass... også må jeg da rydde opp hver gang han spyr. Han ble som sagt sur og dro, uten å si hade. Jeg ringte han nå og spurte om han ville snakke sammen, også sa han nei, så sa jeg okei, ring når du er iform da, også bare la han på. Anonymous poster hash: e80b7...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Ja, synes det er hyggelig at han ønsket å være med meg, men han var her 2 timer og vi sa ca 3 setninger til hverandre. og det er ikke plass til at begge ligger i sengen min, og han satt og spøy inne på rommet mitt ( jeg bor i kollektiv ). Han satt og spøy i søppelbøtta mi nå, også sa jeg '' dette var hyggelig besøk '' med humor, også blir han sur og sier at han godt kan gå, så sier jeg at det er jo sikkert best med tanke på at han har behov for å sove, og jeg har ingen lyst til å sitte i saccosekk ved siden av han mange timer, og være ''låst '' her ( han vil da helst ikke at jeg har på lys/lyd ) (rommet mitt er 8 kvm, ink tvbord, seng, skap og pult, så det er ca 1 meter gulvplass... også må jeg da rydde opp hver gang han spyr. Han ble som sagt sur og dro, uten å si hade. Jeg ringte han nå og spurte om han ville snakke sammen, også sa han nei, så sa jeg okei, ring når du er iform da, også bare la han på. Anonymous poster hash: e80b7...c4b Jesus! Hvor gammele er dere? 8? Anonymous poster hash: ae13a...46b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Jesus! Hvor gammele er dere? 8? Anonymous poster hash: ae13a...46b Jeg er 22 og han er 27.... Anonymous poster hash: e80b7...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Høres ut som han egentlig bare ville komme til deg for å bli passet på og vartet opp. Som en mamma ville gjort. Æsj. Anonymous poster hash: d4215...cc4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 Høres ut som han egentlig bare ville komme til deg for å bli passet på og vartet opp. Som en mamma ville gjort. Æsj. Anonymous poster hash: d4215...cc4 Stor mulighet for det, fordi han spurte før han kom om jeg kunne legge ut for snus, og mat, også sa jeg ja når vi drar ut, også når jeg kom, så spurte han om jeg kunne dra på bensinstasjonen å kjøpe snus, men jeg sa nei. Tror han ville bli vartet opp. Men helt ærlig så har jeg null sympati for fyllesjuke. Anonymous poster hash: e80b7...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 Haha, han våknet sikkert med behov for sex, kos og nærhet, så begynte han å kaste opp og følte seg elendig, da du så tullet med han ble han såret og vonbroten. Gi ham dagen du HI, og hvis han klager i morgen også, sett ham på plass, du er ikke urimelig som ikke ønsker å være sykesøster for en sovende/spyende (selvforskyldt!) fyr på et lite soverom! Anonymous poster hash: f67e0...877
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #11 Skrevet 26. februar 2017 Haha, han våknet sikkert med behov for sex, kos og nærhet, så begynte han å kaste opp og følte seg elendig, da du så tullet med han ble han såret og vonbroten. Gi ham dagen du HI, og hvis han klager i morgen også, sett ham på plass, du er ikke urimelig som ikke ønsker å være sykesøster for en sovende/spyende (selvforskyldt!) fyr på et lite soverom! Anonymous poster hash: f67e0...877 Bare så jævlig lei av å bli ignorert ved hver krangel og at vi ikke klarer å snakke sammen. alt blir bare verre når han ignorerer meg. Anonymous poster hash: e80b7...c4b
Sisera Skrevet 26. februar 2017 #13 Skrevet 26. februar 2017 Stor mulighet for det, fordi han spurte før han kom om jeg kunne legge ut for snus, og mat, også sa jeg ja når vi drar ut, også når jeg kom, så spurte han om jeg kunne dra på bensinstasjonen å kjøpe snus, men jeg sa nei. Tror han ville bli vartet opp. Men helt ærlig så har jeg null sympati for fyllesjuke. Anonymous poster hash: e80b7...c4b Han er 27 år, så fyllesyk at han kaster opp og har ikke penger til snus og mat. For et varp!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #15 Skrevet 26. februar 2017 ja du er urimlig Hva burde jeg gjort? Anonymous poster hash: e80b7...c4b
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #16 Skrevet 26. februar 2017 Har du barn...? Anonymous poster hash: 8dee5...c74
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #17 Skrevet 26. februar 2017 ja du er urimlig Tuller du??? Hva mener du hun burde gjort? HI, jeg må være enig med den andre som har sagt "litt av et varp" En 27år gammel guttevalp som må spanderes på, for så å ligge å spy i søppelkassen din.... Når han i tillegg ignorerer deg hver gang han er sur (han har INGENTING å være sur for nå iflg. tingene du har fortalt) Er du sikker på at det er denne du vil bruke ungdomstiden din på? Vær ung, lev livet uten forpliktelser og kos deg til du finner en som faktisk er verd det! Anonymous poster hash: f67e0...877
Syngensang Skrevet 26. februar 2017 #18 Skrevet 26. februar 2017 Du er ikkje urimeleg!!! Han er barnsleg og burde halde seg heime når han er sjuk, evt reise heim når han merkar at han er sjuk sidan du bur som du gjer... Hadde du hatt stort hus hadde det vel gått an at han låg på eit eige rom og spydde... (forstår heller ikkje at han ikkje heller vil vere åleine når han er så fyllesjuk.)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. februar 2017 #19 Skrevet 26. februar 2017 Han er 27 år, så fyllesyk at han kaster opp og har ikke penger til snus og mat. For et varp!🤣🤣🤣🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #20 Skrevet 26. februar 2017 Nytt høvet og kom deg ut av forholdet! Anonymous poster hash: 44aba...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå