Gå til innhold

Er det snø i Kristiansund nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal besøke svigers i vinterferien, og svigermor (som har en tendens til å overdrive litt😉 ) sier det er mye snø.

Når jeg sjekker yr, er det meldt 5' og sol. Noen her som bor der og kan si meg hvordan været er? Jeg gidder ikke pakke snøklær til fire unger, om det ikke er snøvær 😉!

Anonymous poster hash: 5091f...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg tro, det har snødd en del der de siste dagene. Men det forsvinner gjerne fort igjen. Uansett lurt å ta med gode klær, det kan fort komme en halvmeter snø på et døgn der på denne tiden. Jeg pakker alltid med snøklær om jeg drar hjem mellom oktober og midten av mars :)

Skrevet

Takk for svar, da tar vi med 😊. Har kun opplevd skikkelig snø der en gang, faktisk! Da har vi nok hatt uflaks når vi har dratt, får ikke tid (ei heller råd) å reise opp mer enn en gang vinterstid. Sommeren kjører vi heller, mye billigere.

Skrevet

Takk for svar, da tar vi med 😊. Har kun opplevd skikkelig snø der en gang, faktisk! Da har vi nok hatt uflaks når vi har dratt, får ikke tid (ei heller råd) å reise opp mer enn en gang vinterstid. Sommeren kjører vi heller, mye billigere.

Uflaks i forhold til at det ikke har vært snø, mener jeg 😉. Her vi bor er det aldri snø...!

Skrevet

Skjønner :) Det har vært flere snøperioder nå de siste par årene enn tidligere, så håper dere får med dere litt snøvær :) jeg er hjemme på besøk maks 2 ganger i året selv og da gjerne tidlig høst og tidlig vår så vi opplever heller ikke så mye snø der :)

Skrevet

Jeg bor i Kristiansund!:-)

Vi har snø og akevær her nå!

Snøen har endelig lagt seg! (Første snøen vi har i vinter)

Anonymous poster hash: 3e640...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...