Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hvordan gjorde du det? Hva spiste du? Trening? Hvor mye gikk du ned? Jeg er 170 og veier 75kg, jeg vil gjerne gå ned 10kg. Men trenger noen råd og tips. Tusen takk for at du tar deg tida til å svare! Anonymous poster hash: 82e3f...819
Chupa chups Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Hei! Har kuttet all sukker og bearbeidet mat fra kostholdet. Da står jeg igjen med grove kornprodukter, grønnsaker, egg, meieri og fisk. Spiser ikke fettredusert mat. Spiser meg mett til hvert måltid, men ikke så mye på kveldstid. Trener styrke (frivekter og slyngetrening) tre ganger i uken og går i fjellet i helgene. Har bygget en god del muskelmasse som hjelper meg å forbrenne mye mer gjennom hele dagen. Mye lettere å holde vekta etter at jeg ble sterkere. Har gått ned 10 kilo uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Jeg spiste veldig lite, sikkert altfor lite Jeg spiste havregryn med melk og rosiner på til frokost. Tre grønnsaker/frukter til lunsj (f.eks en gulrot, en appelsin og en banan), en porsjon middag og to knekkebrød med kyllingpålegg til kvelds. Trente ikke, men har en ganske aktiv jobb og syklet til og fra (4 km hver vei). Var etter svangerskap dette, gikk ned til 65 kg (som var startvekt før første svangerskap) og ble gravid igjen. Etter andre svangerskap klarte jeg aldri komme under 69 kg igjen, og ble gravid med nr tre da jeg veide 69. Anonymous poster hash: d37ea...897
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Jeg spiste veldig lite, sikkert altfor lite Jeg spiste havregryn med melk og rosiner på til frokost. Tre grønnsaker/frukter til lunsj (f.eks en gulrot, en appelsin og en banan), en porsjon middag og to knekkebrød med kyllingpålegg til kvelds. Trente ikke, men har en ganske aktiv jobb og syklet til og fra (4 km hver vei). Var etter svangerskap dette, gikk ned til 65 kg (som var startvekt før første svangerskap) og ble gravid igjen. Etter andre svangerskap klarte jeg aldri komme under 69 kg igjen, og ble gravid med nr tre da jeg veide 69. Anonymous poster hash: d37ea...897 Høres akkurat ut som det jeg gjør nå bare jeg trener. Er også etter svangerskap, 7 mnd siden fødsel. Dette spiser jeg nå: Frokost; to rugsprø med en hel avokado + to skiver med kjøttpålegg Lunsj; En skyr og et eple + grønn te Middag; En normal middagsporsjon med mye grønnsaker Kveldsmat; En frukt + grønn te HI Anonymous poster hash: 82e3f...819
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Jobber med det. Startet på 73 etter fødsel nr 3, og jobber meg sakte, men sikker nedover. Startet i januar, skriver opp alt jeg spiser i lifesum, og er nå på 69,5. Anonymous poster hash: 30b78...a65
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Jobber med det. Startet på 73 etter fødsel nr 3, og jobber meg sakte, men sikker nedover. Startet i januar, skriver opp alt jeg spiser i lifesum, og er nå på 69,5. Anonymous poster hash: 30b78...a65 Har gått ned 20kg, men det har jeg ikke gjort noe spesielt for å klare. De siste 10kg sitter litt bedre 😋 HI Anonymous poster hash: 82e3f...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå