Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hvilket er best? Ser at noen mener det kan føre til krybbedød? Er det enkelte som er sikrere enn andre? Vil gjerne ha det i senga under samsoving i starten..... Anonymous poster hash: 97126...3c1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Anbefales ikke, som du allerede vet, pga fare for krybbedød. Anonymous poster hash: 4ae43...cbd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Dock a tot Anonymous poster hash: 3774e...969
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Men jeg lurer litt på om det er enkelte typer Babynest som skal øke faren for krybbedød? Det må vel ha noe å si med høyden på kantene, f.eks.? Anonymous poster hash: 97126...3c1
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har termin snart og har absolutt null forståelse for hvorfor det derre tullete "ekstra" tingen har blitt ett midt for alle, når det i tillegg betegnes som risikofylt!!! Har en følelse at siden den er så søøøøt og fiiiiin og i tillegg heter det baby NEST så er det jo så koselig🙄🙄🙄🙄 Hvorfor?? ( har en anelse om at bloggverdenhar hatt stor innvirkning her) Hvorfir kjøper du ikke en bedside crib omtrent samme prisen og er trygg for babyen. Babyer er faktisk mennesker og ikke en pynte gjenstand, utseende kommer absolutt ikke før funksjon! Anonymous poster hash: f225c...589
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har termin snart og har absolutt null forståelse for hvorfor det derre tullete "ekstra" tingen har blitt ett midt for alle, når det i tillegg betegnes som risikofylt!!! Har en følelse at siden den er så søøøøt og fiiiiin og i tillegg heter det baby NEST så er det jo så koselig🙄🙄🙄🙄 Hvorfor?? ( har en anelse om at bloggverdenhar hatt stor innvirkning her) Hvorfir kjøper du ikke en bedside crib omtrent samme prisen og er trygg for babyen. Babyer er faktisk mennesker og ikke en pynte gjenstand, utseende kommer absolutt ikke før funksjon! Anonymous poster hash: f225c...589 Enig. Hi, alle baby nestene øker risikoen for krybbedød selvom noen kan være farligere enn andre. Anonymous poster hash: d8588...5aa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #7 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har termin snart og har absolutt null forståelse for hvorfor det derre tullete "ekstra" tingen har blitt ett midt for alle, når det i tillegg betegnes som risikofylt!!! Har en følelse at siden den er så søøøøt og fiiiiin og i tillegg heter det baby NEST så er det jo så koselig🙄🙄🙄🙄 Hvorfor?? ( har en anelse om at bloggverdenhar hatt stor innvirkning her) Hvorfir kjøper du ikke en bedside crib omtrent samme prisen og er trygg for babyen. Babyer er faktisk mennesker og ikke en pynte gjenstand, utseende kommer absolutt ikke før funksjon! Anonymous poster hash: f225c...589 Enig. Det er en motegreie. Da jeg fikk forrige barn for seks år siden, var det ingen som visste hva det var. Da jeg fikk tredjemann nå, hadde "alle" det. Dette er et skapt behov. Svigermor tenkte å kjøpe et. Heldigvis nevnte hun det til meg på forhånd. Jeg måtte bare høflig si at jeg kom aldri til å bruke babynest pga faren for krybbedød. Anonymous poster hash: 4ae43...cbd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #8 Skrevet 26. februar 2017 Jeg har termin snart og har absolutt null forståelse for hvorfor det derre tullete "ekstra" tingen har blitt ett midt for alle, når det i tillegg betegnes som risikofylt!!! Har en følelse at siden den er så søøøøt og fiiiiin og i tillegg heter det baby NEST så er det jo så koselig🙄🙄🙄🙄 Hvorfor?? ( har en anelse om at bloggverdenhar hatt stor innvirkning her) Hvorfir kjøper du ikke en bedside crib omtrent samme prisen og er trygg for babyen. Babyer er faktisk mennesker og ikke en pynte gjenstand, utseende kommer absolutt ikke før funksjon! Anonymous poster hash: f225c...589 Jeg hadde baby nest før denne advarselen kom. Det var helt genialt den første tiden! Hun roet seg så godt der, og lå trygt og fint. Hadde ikke kjøpt det nå, men ville savnet det hvis jeg fikk flere. Anonymous poster hash: edd5b...088
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 Men hva er forskjellen på babynest og f eks vognbagen mtp krybbedød ? Jeg brukte vogna til dagsoving, og den er jo forholdsvis liten og "tett" rundt barnet også. Anonymous poster hash: 3774e...969
februarprins2013 Skrevet 26. februar 2017 #10 Skrevet 26. februar 2017 Hvilket er best? Ser at noen mener det kan føre til krybbedød? Er det enkelte som er sikrere enn andre? Vil gjerne ha det i senga under samsoving i starten..... Anonymous poster hash: 97126...3c1 jeg fikk en selvskydd en veldig fornøyd, er en veldig trygghet for babyen, jeg tviler på at den fører til krybbedød, da burde det i alle fall vert mange døde babyer også min gutt på 4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #11 Skrevet 26. februar 2017 Babynest er helt supre. Du kan sy selv ,bestille av andre som syr eller kjøpe i butikk. Det med krybbedød er vel om du ikke passer på og ser at barnet ikke ligger med ansiktet helt inn i kanten liksom. Og ikke bruker det om de kan snu seg ene veien pga det er litt vanskeligere å snu seg tilbake oppi der. Anonymous poster hash: 73b55...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå