Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #1 Skrevet 26. februar 2017 Hvilken hengevugge? Ønsker meg det til nummer tre som kommer om noen uker, men synes få nettbutikker selger slikt? Noen som har link og/eller navn på ulike hengevugger du kan anbefale? Anonymous poster hash: 4ac52...26c
Serepta Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 Vi hadde Leander. Den er nydelig, passet perfekt de første 5 mnd. Og om vi skulle på hytta eller annet overnattingsbesøk var det bare å hekte den ned og ta med. Da hadde baby sin faste, trygge seng med seg. Kan brukes uten at den henger også.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #3 Skrevet 26. februar 2017 Tusen takk! Ja, leandervuggen har jeg hørt mye bra om. Men ser det finnes flere typer slyngevugger også. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 4ac52...26c
maryM Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Vi har brukt Knoppa og vært veldig fornøyd. Er i stoff som kan vaskes i maskinen og opphengsystemet gjør at man enkelt kan justere høyden. Har den nyeste typen med tre metallstenger slik at det er enkelt å ta babyen inn og ut. Er Svenskprodusert, men har gått ut av produksjon dessverre så du må nok sjekke bruktmarkedet. (Jeg har ikke solgt min ennå, har akkurat sluttet å bruke den nå.) Har dessverre ikke erfaring med slyngevugger. Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå