Gå til innhold

Jeg var helt knust da samboeren gikk fra meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svar han du. Å overse kan han ta som at du tenker over hva du skal gjøre. Jeg ville skrevet: Trist å høre at du ikke har det bra. Jeg hadde det vondt en stund, men de følelsene har jeg ikke for deg lenger. Jeg har det veldig fint med min samboer og våre barn, og det er ingen sjanse for at jeg kommer til å gå fra han. Lykke til videre.

 

Anonymous poster hash: 3f591...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veldig enig! Svar med bitchy eller bitter undertone er helt unødvenig og umodent. Svar ordentlig og ærlig. Svaret ditt bør reflektere den du er som person, ikke stå i stil til det denne mannen gjorde mot deg.

 

Anonymous poster hash: 91a88...b90

Da bør det jo ikke sendes noe svar. Den hun "er" i dag har ikke noe med ham å gjøre.

 

Anonymous poster hash: 7d9d7...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte "Det var trist å høre. Et brudd er alltid vanskelig, men det blir bedre med tiden og plutselig finner man kjærligheten på nytt. Lykke til, håper det ordner seg for deg til slutt"

 

Fikk ingen svar gitt 😂

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 8e383...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skrevet: Jeg synes det er vond å høre at det ikke går bra med deg, men jeg har funnet lykken i mitt liv og jeg må be deg om å ikke kontakte meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte "Det var trist å høre. Et brudd er alltid vanskelig, men det blir bedre med tiden og plutselig finner man kjærligheten på nytt. Lykke til, håper det ordner seg for deg til slutt"

 

Fikk ingen svar gitt 😂

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 8e383...502

Fint svar!

 

Anonymous poster hash: 29c88...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...