Gå til innhold

Er dette et foster? ( spontanabort?! BILDE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyre er fra google, venstre er mitt fra igår. Datt ut mens jeg dusja med et bang, og kjentes ut som hard brusk/hud.

Anonymous poster hash: 6e77d...a99

post-42-0-41795700-1488065631_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ser unektelig sånn ut:(

Visste du om du var gravid?

Anonymous poster hash: 14691...f3d

Skrevet

Da jeg aborterte så det ut som til venstre.

Anonymous poster hash: d1338...c67

Skrevet

Synes også det dessverre 😩😞

Skrevet

Legen min sa at han stadig hadde folk som påsto de kunne "se" at det som datt ut var et foster. Men at de uten unntak hadde tatt feil.

(Jeg hadde da begynt å blø i 4.måned, og lurte på om slimsene jeg så var fast stoff. De var bare koagler, og svangerskapet gikk bra. Men er du i tvil, søk lege og få ultralyd? Da ser de det med en gang.)

Anonymous poster hash: c2137...594

Skrevet

Uff.hvorfor klikket jeg på dette 🙈😢minner

Anonymous poster hash: 76ea7...c99

Skrevet

Legen min sa at han stadig hadde folk som påsto de kunne "se" at det som datt ut var et foster. Men at de uten unntak hadde tatt feil.

(Jeg hadde da begynt å blø i 4.måned, og lurte på om slimsene jeg så var fast stoff. De var bare koagler, og svangerskapet gikk bra. Men er du i tvil, søk lege og få ultralyd? Da ser de det med en gang.)

Jeg skjønner ikke hvordan legen kan påstå at de uten unntak hadde tatt feil?

HI, hvor mange uker var du? Jeg mistet en gang i uke 11, og var ikke i tvil om når fosteret kom ut. Man kunne tydelig se hele formen, små armer og fingre blandet annet. Vanskelig å se på bildet hva det er.

Anonymous poster hash: 4ec6b...631

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan legen kan påstå at de uten unntak hadde tatt feil?

Anonymous poster hash: 4ec6b...631

De var fortsatt gravide.

Skrevet

Nei, fordi jeg begynte på p-piller for 2 uker siden, men har ikke brukt prevensjon på mange år,og vi ønsker oss barn. Men begynte å blø for tror det nå er litt over en uke siden, og har tidligere også hatt kjempevondt,men var på legevakta på fredag, og urinprøven slår ikke ut, så legen mente det bare var kraftig mens, men det ser ikke akkurat sånn ut ( han så ikke dette bildet ) så lurer på om jeg kan ha vært gravid, og det har dødd, og deretter har hcg gått ned til null før prøven, kan det være mulig?

Ja, det ser unektelig sånn ut:(
Visste du om du var gravid?

Skrevet

Nei, fordi jeg begynte på p-piller for 2 uker siden, men har ikke brukt prevensjon på mange år,og vi ønsker oss barn. Men begynte å blø for tror det nå er litt over en uke siden, og har tidligere også hatt kjempevondt,men var på legevakta på fredag, og urinprøven slår ikke ut, så legen mente det bare var kraftig mens, men det ser ikke akkurat sånn ut ( han så ikke dette bildet ) så lurer på om jeg kan ha vært gravid, og det har dødd, og deretter har hcg gått ned til null før prøven, kan det være mulig?

Ja, spør du meg høres det ut som det har skjedd.

Har også hatt SA og det er den eneste gangen det har kommet lignende ut som på bilde av meg.

Klem til deg

Skrevet

Ja, spør du meg høres det ut som det har skjedd.

Har også hatt SA og det er den eneste gangen det har kommet lignende ut som på bilde av meg.

Klem til deg

HCG er ikke null hvis fosteret fortsatt er i kroppen så det er usannsynlig. HCG slutter å stige men det ville slått ut. Hvis dette er et foster så er det noen uker også. For meg ser det ut som koagulert blod. Jeg får masse klumper ut innimellom. Mange av de kunne sett ut som et foster men det er ikke det.

Anonymous poster hash: 27e6f...5db

Skrevet

Hadde fosteret hatt en så stor størrelse, så måtte du ha vært mange uker på vei. Og da har man hcg i seg, ganske lenge etter at fosteret er ute. Jeg har mistet mange ganger, og aldri sett noe foster komme ut. Men jeg har fått ut sånne lignende ting, som du har fått ut, uten at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: d0b1c...d91
Skrevet

Hvor stor er klumpen?

Jeg tror uansett at det ikke er et foster.

Anonymous poster hash: 41d43...2ff

Skrevet

Hvis det der er ett foster så har jeg antagelig mistet mange mange ganger! 😓 Fordi jeg har sånne klomper hver gang jeg har mensen

Anonymous poster hash: b32fa...f76

Skrevet

På det stadiet hvor fosteret har den fasongen og ser slik ut, så er det knapt synlig for det blotte øye. Så nei, det er bare en vanlig klump med koagel.

Anonymous poster hash: bd3b2...712

Skrevet

Jeg har også opplevd å få slike klumper med koagulert blod. Men ikke vært gravid da, så det har ikke vært ett foster.

Lener meg også på det at hcg nivået ditt ikke ville vært nede i 0, selv om fosteret dødd...

Anonymous poster hash: 0318b...986

Skrevet

Embryo ligner veldig på små mennesker lenge før de blir så store at man hadde lagt merke til dem hvis de kom ut. Et embryo på den alderen i bildet til venstre ville du nok ikke merket i det hele tatt fordi de hadde kun vært et par millimeter langt.

Skrevet

Hadde fosteret hatt en så stor størrelse, så måtte du ha vært mange uker på vei. Og da har man hcg i seg, ganske lenge etter at fosteret er ute. Jeg har mistet mange ganger, og aldri sett noe foster komme ut. Men jeg har fått ut sånne lignende ting, som du har fått ut, uten at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: d0b1c...d91

Bildet fra google er 5 uker, og den klumpen var som tommelneglen min :)

Skrevet

Er ikke et foster mener jeg

Anonymous poster hash: 41d43...2ff

Skrevet

Leser du overhodet svarene du har fått? Det er ikke noe foster. Det er blodklump. Ikke noe mer hokuspokus enn det. Er ikke det bra da??

Skrevet

Tror ikke det. 

Anonymous poster hash: 550bc...db2
Skrevet

ja dessverre :,(

Hvorfor svare på ting du ikke har peiling på?

Skrevet

Hvorfor svare på ting du ikke har peiling på?

har du ?

Skrevet

Når du er 5 uker på vei er embryoet ca 1-2 mm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...