Gå til innhold

Noen her som har utført fettsuging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 4 år siden fødsel. Blir ikke kvitt bolledeigen på magen på egenhånd, men nå vil jeg ha den bort. Har sjekket ut ulike klinikker, men ønsker erfaringer fra noen som har gjort det. Jevner det seg ut fort? Er det vondt? Stemmer det at fordi cellene blir ødelagte kan man plutselig få en opphopning av fett andre steder, for eksempel ett av lårene? Trenger å vite mer før jeg bestiller time til konsultasjon. Fortell meg alt, negativt og positivt.

Anonymous poster hash: f33e2...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg fettsugde mage og øvre, innside lår for 5 år siden. Umiddelbart etterpå vsr resultatet helt fantastisk og jeg var himmelfallen av lykke. Men etter et drøyt år begynte det å bli ujevnt og når jeg gikk opp i vekt hopet fettet seg opp på plasser her og der, så det har blitt små fettputer rundt omkring rett og slett. Det ser ikke bra ut, så for min del hjalp det lite å få det gjort. Mulig ting hadde sett bedre ut om jeg ikke la på meg noe etterpå, men jeg har vært gjennom en graviditet etterpå. Det verste var at de fettsugde bare opp til et visst punkt på magen, så jeg fikk en fettrand under puppene rett og slett. Det hadde jeg ikke før fettsugingen, og dette var før jeg gikk opp i vekt igjen. Så jeg fikk aldri nytt å se bra ut, for når jeg hadde bh på så kom det valker under puppene mens magen var flat. Kirurgen sa at dette var vanlig og at det ville bli et langt arr fra bryst til bryst om det skulle fjernes.

Hadde likevel gjort det igjen om jeg kunne, tror jeg ødela mye selv ved å gå opp i vekt. Uansett er det viktig å spørre mye, for jeg ble temmelig overrasket når jeg plutselig våknet opp med puppevalker :P

Etter en graviditet er også huden mye strekt ut, så ikke sikkert den er elastisk nok til å trekke seg sammen etter en fettsuging. Det må du undersøke, da må du evt skjære bort overflødig hud.

Anonymous poster hash: f64c1...57c

Skrevet

Og ja, det var himla vondt! Men det ble bedre etter 3-4 uker. Jeg tok et stort område så mulig det hadde vært mindre smerter om jeg hadde tatt mindre. Følte jeg hadde blitt påkjørt. Men fullt overkommelig altså, hadde ikke gruet meg for å gjøre det igjen. For min del førte det til at jeg ikke klarte å trene på leeenge etter operasjonen = vektoppgang og dårligere resultat. Sikkert ikke alle som får like vondt, har sett andre som har trent etter de obligatoriske 6 ukene man ikke får trene.

Skrevet

Takk for tilbakemelding. 👌

Men vet du forskjell på mage nedre del og mage nedre/øvre del? Vil ikke denne dobbeltpuppen forsvinne om man tar nedre/øvre?

Jeg er ferdig med barnefødsler for å nevne det. Har lyst å fjerne bolledeigen og håndtakene.

Skrevet

Jeg tok både øvre og nedre mage, og det er bare opp til der ribbeina begynner ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...