Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 I sosiale settinger? Anonymous poster hash: 3a5a7...b74
Chupa chups Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Syns det er vanskelig å 'by på seg selv' og 'være seg selv', som alle råder meg til. Jeg er ikke morsom eller flink til å fortelle vandrehistorier. Ikke er jeg kjapp i replikken heller. Så jeg briljerer på å være en god lytter, og forbarmer meg alltid over noen andre som virker litt usikre eller malplassert. Får de i snakk og engasjerer meg. Har truffet noen herlige sjeler på denne måten.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Jeg smiler og tar kontakt, er intressert i andre og gjør en innsats for å bli kjent. Anonymous poster hash: 939cb...f93
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Er varm og vennlig. Og siden jeg både er utadvendt, sprudlende og morsom (noe som i disse dager er i ferd med å bli et skjellsord midt iblant moteord som høysensitiv og introvert) så sørger jeg for at folk rundt meg har det bra. F eks ved å inkludere dødskjedelige folk som ikke snakker selv, stille dem spørsmål de tør å svare på, henlede deres oppmerksomhet på andre personer som har liknende interesser som dem osv. Anonymous poster hash: 974b1...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå