Gå til innhold

Hvordan takle eksens lykke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takle hans lykke?

Kasta meg ut, han har ny kjæreste, barna 40%, han har det bedre økonomisk nå, mer ovenpå..

Anonymous poster hash: 92ff3...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel, men han er ikke din sak. det er ikke noe du skal "takle". Du må skape din egen lykke - eller ikke. Ditt liv, dine valg.

Skrevet

Være enda lykkeligere?

Hvor vil du, og hva må du gjøre for å komme deg dit?

Anonymous poster hash: 470a1...b54

Skrevet

Det er fælt å måtte forholde seg til. Føler med deg.

Men den beste 'hevnen' (og uansett det beste for deg) er å ha det enda mye bedre en eksen. Ikke at det betyr ny kjæreste og familielykke som du annonserer i alle sosiale media, men en ekte livsglede der du har et så innholdsrikt og morsomt liv at du DRITER i hva eksen driver med. Fokuser på dine ting og gjør som du vil. Lykke til!

Skrevet

Det som tynger meg mest -som ødelegger mest er bekymring for barna.

Vanskelig å følge opp nok. Mtp skole og det sosiale.

Økonomi og framtid.

Skrevet

Hva er det som gir deg lykke og følelse av tilfredshet?

Skrevet

Skjønner deg så godt. Det er bare så vondt!

Anonymous poster hash: 5fb64...b59

Skrevet

Skjønner deg så godt. Det er bare så vondt!

Anonymous poster hash: 5fb64...b59

Skrevet

Min historie er ganske lik, etter 12 år, et barn og giftermål endte han opp med å flytte fra meg og sammen med en ny. Jeg slet lenge med det, jeg hatet at han "kom videre" i livet og jeg satt igjen og hadde det forferdelig. Han var lykkelig, de har nå fått to barn og det virker som at de (hun) har orden på økonomien. Jeg hatet det, virkelig, jeg syns det var så urettferdig og råttent gjort! Men jeg kunne ikke gjøre noe med det, kun heve meg over det. Jeg slet i mange år, men fikk meg utdannelse og til slutt traff jeg drømmemannen min❤️ Vi skal gifte oss i år, vi har begynt å se på hus, og planlegger barn( prøverør) og jeg er rett ut lykkelig! Det som kanskje gjør meg til en "mindre" person er at jeg koser meg nå når jeg ser at eksen angrer litt, han er ikke helt fornøyd og har ikke vært det siden helt i begynnelsen av vårt brudd. Hans "nye" er ikke enkel, hun styrer hele han, og han må følge hennes pipe i et og alt😂Bryllupet deres som skulle være for to år siden har enda ikke skjedd, det store huset de skulle ha har enda ikke skjedd, og hele mannen ser bare slitt og dradd ut🙄

Så for meg er det karma, han valgte som han gjorde, og jeg klarte meg helt fint uten han, jeg har det bedre enn noen gang😊

Så hev deg over det, selv om det er forferdelig vanskelig!

Anonymous poster hash: 50ac6...055

Skrevet

Min historie er ganske lik, etter 12 år, et barn og giftermål endte han opp med å flytte fra meg og sammen med en ny. Jeg slet lenge med det, jeg hatet at han "kom videre" i livet og jeg satt igjen og hadde det forferdelig. Han var lykkelig, de har nå fått to barn og det virker som at de (hun) har orden på økonomien. Jeg hatet det, virkelig, jeg syns det var så urettferdig og råttent gjort! Men jeg kunne ikke gjøre noe med det, kun heve meg over det. Jeg slet i mange år, men fikk meg utdannelse og til slutt traff jeg drømmemannen min❤️ Vi skal gifte oss i år, vi har begynt å se på hus, og planlegger barn( prøverør) og jeg er rett ut lykkelig! Det som kanskje gjør meg til en "mindre" person er at jeg koser meg nå når jeg ser at eksen angrer litt, han er ikke helt fornøyd og har ikke vært det siden helt i begynnelsen av vårt brudd. Hans "nye" er ikke enkel, hun styrer hele han, og han må følge hennes pipe i et og alt😂Bryllupet deres som skulle være for to år siden har enda ikke skjedd, det store huset de skulle ha har enda ikke skjedd, og hele mannen ser bare slitt og dradd ut🙄

Så for meg er det karma, han valgte som han gjorde, og jeg klarte meg helt fint uten han, jeg har det bedre enn noen gang😊

Så hev deg over det, selv om det er forferdelig vanskelig!

Anonymous poster hash: 50ac6...055

Fantastisk historie! ❤️

Skrevet

Hva gir deg lykke og følelse av vellykkhet? Etter et brudd slik, og alene med barna i hverdagen?

Skrevet

Fantastisk historie! ❤️

Ehh nei. Den lyser av bitterhet og lav selvfølelse. Ikke noe fantastisk med det.

Anonymous poster hash: ad614...a9b

Skrevet

Ehh nei. Den lyser av bitterhet og lav selvfølelse. Ikke noe fantastisk med det.

Anonymous poster hash: ad614...a9b

Jo jeg er ho enig! Ønsket å leve uten bitterhet og en så god selvfølelse at jeg ikke bryr meg om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...