Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 En app som ikke er ment å kommunisere med, men med morsomme fitere? 9 åringen digger snap-filtrene og ønsker seg snap av den grunn. Men det er anbefalt 13-års aldersgrense så han må vente. Men når storebroren har dette, synes yngste de bildegreiene ser kjempegøye ut... Anonymous poster hash: 10f0d...51e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Lurer på det samme Anonymous poster hash: de6b7...075
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Jeg tror at om du legger inn den rette alderen på barn på snap, så får de opp alle filtrene men ikke muligheten til å sende. Men er ikke helt sikker... Anonymous poster hash: 62288...6c6
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 Tror det er en app som heter swapfaces Uansett, du kan jo gi han snap uten at han kan legge til venner. Sønnen min har det og er bare venn med oss og noen tanter/onkler. Anonymous poster hash: b1109...f41
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #5 Skrevet 26. februar 2017 Tror det er en app som heter swapfaces Uansett, du kan jo gi han snap uten at han kan legge til venner. Sønnen min har det og er bare venn med oss og noen tanter/onkler. Anonymous poster hash: b1109...f41 Samme her. Og ingen andre har mulighet til å legge datteren min til/sende bilder til henne. Klselig å få snap av henne når hun er hos faren feks:) Anonymous poster hash: bc224...ee5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Tror det er en app som heter swapfaces Uansett, du kan jo gi han snap uten at han kan legge til venner. Sønnen min har det og er bare venn med oss og noen tanter/onkler. Anonymous poster hash: b1109...f41 Hvem som helst kan jo legge deg til, jeg har fått mange penis snapper fra fremmende som bare legger meg til. Er jo bare til å blokkere de, men likevel... Anonymous poster hash: 0d323...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå