Gå til innhold

Er dette vanlig ang kjæreste..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva min kjæreste liker EGENTLIG.

Aner ikke hva han liker ved det annet kjønn.

Uansett hva vi snakker om. Noen liker pupper.. noen liker rumper. Høye. Lave. Blonde osv.

Det eneste han sier er: jeg liker deg!

Men vet ikke hva han liker ved meg..

Han elsker meg.

Er dette vanlig?

jeg syns egentlig det er slitsomt.. lurer på hva han egentlig liker..

Anonymous poster hash: a5a28...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt noen sånne, og de var vanvittig kjedelig i senga.  :legrine:

Anonymous poster hash: b4b4f...aa6
Skrevet

Jeg synes du høres litt slitsom ut selv. Hvorfor må du på død og liv ha en liste over hans preferanser for å ha noe å måle deg mot?

Skrevet

Kjæresten min liker meg. Tenker meg som person jeg da.

Jeg hatet menn med hår på skulder og rygg. Likte ikke menn med mage.

Men, det har min kjæreste og han er verdens beste.

Anonymous poster hash: 7dd72...e96

Skrevet

Jeg syns det er mer slitsomt med de som er veldig opptatt av hva de liker, og er fiksert på en "type". Kanskje fordi jeg er som kjæresten din selv? Jeg liker alt mulig forskjellig, når det er riktig fyr. Altså, han må være snill, morsom osv. De gode indre trekkene gjør at jeg blir glad i utseendet deres. Nå er jeg sammen med en passelig høy, mørkhåra mann med skavanker etter en ulykke, et vakkert smil og uttrykksfulle øyne, så da er det det jeg liker. Før var jeg sammen med en høy, blond, tynn fyr, og jammen var det ikke det jeg likte da.

Skrevet

Stakkars jævel, han kan jo ikke vinne. I det øyeblikket han blir spesifikk kommer du til å klikke av den grunn. Hvorfor ikke bare være fornøyd med at det er deg han vil ha?

Skrevet

Min er sånn. Han liker meg.

Han en fyr som er mer opptatt av det på innsiden - om man kan si det på den måten. Inni mellom er det litt frustrerende at han er sånn, men mest er det befriende. Jeg vet at han tenner på meg, uavhengig av utseendet. Det er blitt testet og bevist gjennom tre svangerskap, påfølgende overvekt, slanking, strekkmerker, store pupper, slappe pupper, skeive pupper, cellulitter, flat rumpe, brei rumpe osv osv.

Min mann er ikke en følsom type, han ser at noen er attraktive osv. Men han tenner ikke på bare kropp - om du skjønner. Derfor har han heller ingen klare preferanser ang utseendet.

Sexen er fantastisk, kanskje ikke så spenstig som noen her inne driver med. Men det funker for oss.

Anonymous poster hash: cc97e...adb

Skrevet

Jeg synes du høres litt slitsom ut selv. Hvorfor må du på død og liv ha en liste over hans preferanser for å ha noe å måle deg mot?

Jeg trenger egentlig ikke å vite.

Er bare nysgjerrig..

Har vært vant til å få masse oppmerksomhet for puppene mine før f.eks. men kjæresten sier ingenting

Han liker MEG. Men ikke noe spesifikt. Syns bare det er litt rart / uvant

Skrevet

Vi har vært sammen i 20 år. Aner ikke hvorfor han falt for meg. Regner med jeg ser grei ut (ikke noe wow-figur, men slank), ler mye og håper jeg er intellektuell nok. Trodde det var normalt at man falt for personen (med alt det innebar). Jeg kan heller ikke si at jeg er en som ser på konkrete ting utseendemessig. Liker menn med hjerne og sjarm. Ser ikke på om de har fin rumpe for eksempel. Ikke at jeg er på jakt, er fornøyd med han jeg har.

Let it go. Overanalysering er aldri tiltrekkende.

Anonymous poster hash: 568a3...85d

Skrevet

Samme tenker jeg. Ikke alle har en ferdig utarbeidet liste heller. Hvis noen tar et overblikk over mine kjærester opp gjennom tidene, så vil de finne høye, lave, tykke, tynne, mørke, lyse, yngre enn meg, eldre enn meg, morsomme, alvorlige, utrente, atletiske, tonedøve, musikalske... Ikke noe system. Jeg har likt dem og begjært dem alle sammen.

Anonymous poster hash: 3c8fe...205

Skrevet

Samme tenker jeg. Ikke alle har en ferdig utarbeidet liste heller. Hvis noen tar et overblikk over mine kjærester opp gjennom tidene, så vil de finne høye, lave, tykke, tynne, mørke, lyse, yngre enn meg, eldre enn meg, morsomme, alvorlige, utrente, atletiske, tonedøve, musikalske... Ikke noe system. Jeg har likt dem og begjært dem alle sammen.

Anonymous poster hash: 3c8fe...205

Godt å høre

Skrevet

Herregud har folk virkelig lister med preferanser??? Det hørtes veldig fjortis ut. De mennene jeg har falt for i løpet av et langt liv har hatt veldig forskjellig utseende. Det er tross alt personligheten jeg faller for. Hadde mannen min begynt å fortelle meg hvilke kriterier jeg fyller på hans utseende-liste hadde jeg ramla av stolen!!

Anonymous poster hash: 9464c...294

Skrevet

Herregud har folk virkelig lister med preferanser??? Det hørtes veldig fjortis ut. De mennene jeg har falt for i løpet av et langt liv har hatt veldig forskjellig utseende. Det er tross alt personligheten jeg faller for. Hadde mannen min begynt å fortelle meg hvilke kriterier jeg fyller på hans utseende-liste hadde jeg ramla av stolen!!

Anonymous poster hash: 9464c...294

Det eneste jeg lurer på er:

Hva liker han egentlig ved meg?

Han sier aldri noe fint ved meg. Bare at han liker meg.

Jeg f.eks. faller for høye menn. Var ikke verre enn det

Skrevet

Det eneste jeg lurer på er:

Hva liker han egentlig ved meg?

Han sier aldri noe fint ved meg. Bare at han liker meg.

Jeg f.eks. faller for høye menn. Var ikke verre enn det

Jeg synes det er kjipt av han å ikke fortelle hva han synes er fint med deg. Jeg setter veldig pris på når min mann er konkret i at han for eksempel sier at han liker øynene mine, rumpa mi, smilet mitt osv. Innimellom kan han også si at han liker alt ved meg.

Ikke heng deg så opp i preferanser, at han liker damer med... men jeg ville nok forhørt meg mer med hva det er som faktisk gjør at han liker deg. Det er litt for lettvint å alt liksom. Spør han "hva er det absolutt beste med meg, hvis du bare kan si en ting?"

Jeg er ei sånn masekråke som deg 🙈 synes ikke det gjør noe 😂

Skrevet

Sånn er min og og det er jeg glad for :)

Skrevet

Jeg synes det er kjipt av han å ikke fortelle hva han synes er fint med deg. Jeg setter veldig pris på når min mann er konkret i at han for eksempel sier at han liker øynene mine, rumpa mi, smilet mitt osv. Innimellom kan han også si at han liker alt ved meg.

Ikke heng deg så opp i preferanser, at han liker damer med... men jeg ville nok forhørt meg mer med hva det er som faktisk gjør at han liker deg. Det er litt for lettvint å alt liksom. Spør han "hva er det absolutt beste med meg, hvis du bare kan si en ting?"

Jeg er ei sånn masekråke som deg 🙈 synes ikke det gjør noe 😂

Det skal jeg gjøre 😄😄

Tusen takk for tips.

Skrevet

Ja, for det beste menn vet er å bli mast på når de allerede har svart... Er det ikke bare greit at han liker deg som du er? Må du vite spesifikt hva det er han liker og hva han ikke liker? For det er det neste spørsmålet, når du har fått spesifikt svar på hva han liker. Hva med meg liker du ikke? Så glemmer du hva han liker, og fokuserer kun på det han ikke liker.

Ikke gå den veien. Vær glad for at noen liker deg, og bare deg.

Skrevet

Jeg har vært sammen med min mann i 13 år, og har til dags dato aldri lurt på om han liker puppene eller rompa best..

Let it gooooo!!

Anonymous poster hash: 374f0...476

Skrevet

Dette må være utrolig slitsomt. Jeg tenker at om du får svar på dette dukker ett annet "problem" opp.

Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 19 år, og jeg ser langt fra lik ut nå som da vi ble sammen. Han har ikke sluttet å elske meg for det...

Tenk om han sier at det aller beste ved deg er puppene dine, det er de som gjør at han elsker å se deg naken, også får du brystkreft og må fjerne dem... Hvordan vil du føle deg naken sammen med han da? Uansett om han sier at det ikke spiller noen rolle vil du tenke på det fordi det er dem han har likt best før.

Er det ikke greit at han liker deg, personen deg. Om du mister en pupp, får større rumpe, må operer og får et stort arr på magen (det måtte jeg, magen min er "skjemmet" av et digert arr) eller hva som helst annet, så elsker han deg likevel for det er ikke èn ting ved kroppen din som gjør at han elsker deg. Det er hele deg han elsker, ikke en spesiell kroppsdel.

Anonymous poster hash: 6b2c1...8fe
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i 19 år, og jeg ser langt fra lik ut nå som da vi ble sammen. Han har ikke sluttet å elske meg for det...

Tenk om han sier at det aller beste ved deg er puppene dine, det er de som gjør at han elsker å se deg naken, også får du brystkreft og må fjerne dem... Hvordan vil du føle deg naken sammen med han da? Uansett om han sier at det ikke spiller noen rolle vil du tenke på det fordi det er dem han har likt best før.

Er det ikke greit at han liker deg, personen deg. Om du mister en pupp, får større rumpe, må operer og får et stort arr på magen (det måtte jeg, magen min er "skjemmet" av et digert arr) eller hva som helst annet, så elsker han deg likevel for det er ikke èn ting ved kroppen din som gjør at han elsker deg. Det er hele deg han elsker, ikke en spesiell kroppsdel.

Anonymous poster hash: 6b2c1...8fe

Et godt poeng.

Det er uansett ikke et stort problem for meg

Bare lurte litt

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, men jeg vet at den kroppsdelen mannen min liker best er rumper. Det er ikke vanskelig å vite for han tar på min hele tiden.

Han har stort sett falt for brunetter, men jeg er blond. Han liker store øyne, ett pent smil og at en kvinne har litt å ta i.

Anonymous poster hash: d2c62...2ed

Skrevet

Jeg (og flere) leste nok innlegget ditt litt annerledes enn hva du egentlig tenkte. Nå forstår jeg det mer som at du lengter etter mer spesifikke komplimenter enn "jeg liker deg". Stemmer det? 

Det kan jeg i så fall egentlig forstå. Det blir som å høre at man er flink, uten at det spesifiserer hva man er flink til. Komplimentet blir litt uten betydning på en måte, når det ikke er mer spesifikt. 

Jeg skrev at jeg var litt lik din kjæreste - at "smaken" ikke er låst til én type mann med spesifikke trekk. Det bør jo ikke hindre meg i å gi han spesifikke komplimenter, som f.eks. at jeg elsker øynene hans, eller at han har pene hender o.l. Jeg fikk faktisk noe å tenke på nå (først syns jeg bare du var teit :P ), for dette tror jeg at jeg kan bli bedre på. Jeg liker jo godt å få komplimenter for et eller annet ved meg. 

Skrevet

Er det vanlig å være så oppmerksomhetssyk lurer jeg mer på. Må da være mer enn bra nok at han liker deg og vil være sammen med deg om han ikke skal måtte kommentere og rangere hver et ansikttrekk og hver en kroppsdel.

Skrevet

Jeg aner ikke hva min kjæreste liker EGENTLIG.

Aner ikke hva han liker ved det annet kjønn.

Uansett hva vi snakker om. Noen liker pupper.. noen liker rumper. Høye. Lave. Blonde osv.

Det eneste han sier er: jeg liker deg!

Men vet ikke hva han liker ved meg..

Han elsker meg.

Er dette vanlig?

jeg syns egentlig det er slitsomt.. lurer på hva han egentlig liker..

Jeg er i alle fall sånn. Jeg har ingen "type" Har falt for menn med veldig ulikt utseende - mørkhudet, tynn, muskuløs, fregnete, aisat, medium høy, veldig høy. Jeg liker den jeg er sammen med. Da bryr jeg meg veldig lite om andre.

Anonymous poster hash: 1537b...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...