Gå til innhold

Mannegruppa Ottar er ikke bare drittsekker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vil virkelig påstå at hverken deg eller din mann noen gang har kommentert på en annen kvinne eller mann sitt ytre, individ, eller væremåte? Du har jo til og med snakket nedsettende om menn i denne tråden ang de som er med i mannegruppa ottar din hykler!

Du vet ingenting om hvilke holdninger og oppførsel som er delt på mannegruppa ottar, det beviser du veldig godt i skrivemåten din.

At det var?? Vær så vennlig å vis meg HVOR i denne tråden jeg har snakket nedsettende om noen som helst. Det er jeg veldig interresert i å vite. Godt gjort at du har lest det, siden jeg ikke hadde skrevet noe som helst i denne tråden før jeg kommenterte ditt innlegg...

Jeg har kommentert andres ytre og væremåte, ja, men aldri nedsettende. Det skrev jeg faktisk i innlegget mitt, så du bør jobbe med leseforståelsen din.

Og jo, jeg vet ganske mye om hva som står i den gruppa, fordi jeg har sett det med egne øyne. Det er ikke noe problem å få til det vet du.

Anonymous poster hash: c0b10...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt her var det mye dobbeltmoral....

Først og fremst om du tror at mannen din aldri snakker nedsettende om kvinner på nøyaktig samme måte du snakker nedsettende om menn sammen med veninner eller andre steder da er du virkelig høy på pæra eller lite oppegående.

Jeg hater virkelig de av dere kvinner som skal ta seg friheten til hva som helst og rakke ned på alt og alle andre fordi du ikke har nok i ditt eget liv til å føle deg god.

Skjerp dere! Dette er en bra sak! NAV har sviktet og å fokusere på hvor pengene komme fra i dette scenarioet kan de sinnsyke av dere her inne holde for dere selv!

Dette er nok en mann i forkledning. Meldte seg inn på forumet i dag kl. 12.20 og postet dette, sitt første innlegg, kl. 12.26. Kun ett annet innlegg, også i denne tråden.

Anonymous poster hash: 20d21...e30

Skrevet

Dette er nok en mann i forkledning. Meldte seg inn på forumet i dag kl. 12.20 og postet dette, sitt første innlegg, kl. 12.26. Kun ett annet innlegg, også i denne tråden.

Anonymous poster hash: 20d21...e30

Hm hm hm hm.mmmm... Du har nok rett i det ja. Godt observert! 

Anonymous poster hash: fae90...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...