Gå til innhold

dette helvete vil ingen ende ta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet her før, gravid med nr 4.mannen var negativ til tusen! Kommer med trusler og ufinheter. Sa det fikk være mitt valg men han stoler på at jeg tar det vekk?!?!

JEG VIL IKKE. Hva skal jeg gjøre? Greier ikke forholde meg til det her:(

Anonymous poster hash: ccab9...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke bo med denne mannen uansett om du beholder barnet eller ikke.

Anonymous poster hash: c8064...d24
Skrevet

En mann som kommer med trusler flytter du fra eller kaster ut.

Du har skrevet her før? Du ble anbefalt å få ham med til en hastetime til fvk, har dere vært der?

Anonymous poster hash: f19a7...215
Skrevet

Tja. Greier du å forsørge og ta deg av fire unger aleine? Har du råd, finner du bosted, klarer du det praktiske? Hvis ikke er jo det enda en god grunn til abort, i tillegg til at mannen ikke ønsker flere .

Skrevet

Fulgte du noen av rådene du fikk forrige gang? Det hjelper deg jo ingenting å legge ut innlegg her hvis du ikke gjør noe med situasjonen selv.

Mannen ønsker tydeligvis ikke dette barnet. Det gjør du. Enten søker dere hjelp på familievernkontoret, ellers flytter du.

Anonymous poster hash: 89db6...3ed

Skrevet

En mann som kommer med trusler flytter du fra eller kaster ut.

Du har skrevet her før? Du ble anbefalt å få ham med til en hastetime til fvk, har dere vært der?

Han nekter! Han skal ikke prate om en dritt (hans ord) . Jeg får ikke tvinge han til dette! Da lager han et helvete på jord. Å jeg kommer til å være grunnen til at han kanskje ikke lever mer?!!!!!!:(

Skrevet

Jeg personlig hadde tatt abort og flyttet fra mannen, men hva du skal gjøre kan ingen av oss vite.

Hva slags kapasitet har du, klarer du 4 barn alene, økonomisk og tidsmessig?

Jeg har fire barn og klarer de fint alene nå som de er fra 8 til 15 år gamle, men jeg hadde ærlig talt slitt litt om jeg ble alene når den minste var baby (selv om jeg nok hadde klart det også)

Du må velge utfra dine forutsetninger, og ikke bare følelser. Skjønner at det er følesesmessig tungt å evt ta abort, men du må ikke glemme fornuften helt. Mannen ser jeg ingen grunn til å beholde, han er en bølle.

Skrevet

Han nekter! Han skal ikke prate om en dritt (hans ord) . Jeg får ikke tvinge han til dette! Da lager han et helvete på jord. Å jeg kommer til å være grunnen til at han kanskje ikke lever mer?!!!!!! :(

Du kan aldri være grunnen til at han evt tar livet av seg. Folk som tar livet av seg er psykisk syke, det er ingen andres feil.

De fleste som truer med å ta livet av seg er egoistiske bøller som bruker det som pressmiddel for å manipulere og tvinge frem viljen sin. Det er heller ikke din feil.

Skrevet

Jeg forsøker å høre på rådene dere gir. Han sa jo for noen dager siden at jeg må gjøre det jeg selv vil. Også kommer han med enda et helvete. Han skal ikke snakke med noen, han skal ditt å han skal datt. Jeg tenker at det hadde vært bedre å dra, men jeg er ikke sterk nok. Finnes ikke. Men abort er utelukkende for min del. Jeg vet det ikke er planlagt. Men jeg føler det er helt rett likevel.

Hi

Skrevet

Du skal ikke ta abort, ferdig med det. Herregud hva feiler det han!!! Han har vært med på å gjøre deg gravid og nå skal han true deg med å fjerne det. Gi beskjed at du ikke ønsker abort. Det får han bare leve med. Du vil angre og bli bitter på han om du velger abort. Ååå vil gi deg en klem , for en utrolig vanskelig situasjon. Stå på og stol på magefølelsen! Ikke la deg tvinges til abort...

Anonymous poster hash: 2a221...d71

Skrevet

Han nekter! Han skal ikke prate om en dritt (hans ord) . Jeg får ikke tvinge han til dette! Da lager han et helvete på jord. Å jeg kommer til å være grunnen til at han kanskje ikke lever mer?!!!!!!:(

Når folk kommer med sånne idiotiske trusler forteller de bare om sin egen desperasjon etter å bestemme noe de faktisk ikke er i posisjon til å bestemme.

Enten det, eller du får ringe legen hans og be om at han blir tvangsinnlagt?

Anonymous poster hash: 8d6b2...8b5

Skrevet

Han nekter! Han skal ikke prate om en dritt (hans ord) . Jeg får ikke tvinge han til dette! Da lager han et helvete på jord. Å jeg kommer til å være grunnen til at han kanskje ikke lever mer?!!!!!! :(

Da går du fra ham!

Om han ønsker å ta livet sitt så gjør han det uansett hva du gjør eller ikke gjør!

Fortell ham at mandag bestiller du time til mekling, for du nekter å leve med en mann som kommer med trusler.

Ring legen hans også og fortell at han truer med å ta livet sitt, det er også greit mtp. ev. samvær tidligere. Som jeg skrev til deg sist også, tror jeg, be også om en hastetime til deg selv på fvk. Truer han med å ta livet sitt eller kommer med andre trusler, ta kontakt med foreldrene hans også og fortell at nå er han så irrasjonell at han truer med å ta livet sitt, så du må flytte fra ham.

Mest trolig så bruker han dette bare for å true deg til å gjøre det han vil, men om du tar ham på alvor og kontakter lege, fvk og foreldrene hans, da må han plutselig stå til ansvar for det han sier og gjør, ev. får andre ta ansvar for å passe på ham om han er irrasjonell.

Og så gjør du det! Be om støtte fra familien din eller venner, og har du ingen i nærheten så tar du kontakt med kommunen ang. hva du ev. kan få hjelp til.

Nå må du ta kontroll over ditt eget liv! Du er mor til tre barn, og nå planlegger du å få enda et. Da må du slutte å være så tafatt og begynne å ta kontroll og ansvar for eget liv og slutte å la en mann manipulere deg slik!

NÅ!

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg flyttet på dagen.. uansett hva du velger så trenger du ikke å fortelle han om du tar abort eller ikke. La han gå rundt å lure på det!

Og forresten du har 3 barn 1 til klarer du helt sikkert.. 👍🏻😘

Anonymous poster hash: f83b1...c72

Skrevet

Da går du fra ham!

Om han ønsker å ta livet sitt så gjør han det uansett hva du gjør eller ikke gjør!

Fortell ham at mandag bestiller du time til mekling, for du nekter å leve med en mann som kommer med trusler.

Ring legen hans også og fortell at han truer med å ta livet sitt, det er også greit mtp. ev. samvær tidligere. Som jeg skrev til deg sist også, tror jeg, be også om en hastetime til deg selv på fvk. Truer han med å ta livet sitt eller kommer med andre trusler, ta kontakt med foreldrene hans også og fortell at nå er han så irrasjonell at han truer med å ta livet sitt, så du må flytte fra ham.

Mest trolig så bruker han dette bare for å true deg til å gjøre det han vil, men om du tar ham på alvor og kontakter lege, fvk og foreldrene hans, da må han plutselig stå til ansvar for det han sier og gjør, ev. får andre ta ansvar for å passe på ham om han er irrasjonell.

Og så gjør du det! Be om støtte fra familien din eller venner, og har du ingen i nærheten så tar du kontakt med kommunen ang. hva du ev. kan få hjelp til.

Nå må du ta kontroll over ditt eget liv! Du er mor til tre barn, og nå planlegger du å få enda et. Da må du slutte å være så tafatt og begynne å ta kontroll og ansvar for eget liv og slutte å la en mann manipulere deg slik!

NÅ!

Dette!

Skal du være mamma til fire barn, oppdra dem, støtte dem, lede dem gjennom barndom og ungdomstid, ja da må du finne styrken din og slutte være en pushover og dott som lar deg manipulere av denne drittsekken av en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...