Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Her er ungene hos faren. Har jobbet til 18. Sovet en time. Nå god mat og TV kos + snop og snack resten av kvelden. 😊 Anonymous poster hash: 2eaab...be7
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Jeg var også på jobb til 18. Etter jobb handlet jeg mat, hjemme ventet middag. Mens jeg ryddet kjøkkenet etter middag fikk mannen minstemann(1 år) i seng. Nå er de to eldste akkurat i seng så da er det sofaen på meg resten av kvelden. Vurderer å sprette en flaske vin. Anonymous poster hash: 3bba4...992
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Er på vinterferie og har stått slalåm med hele familien, så sett ski-VM på TV, gravd snøhule, badet i bassenget på hotellet, spist nydelig middag. En perfekt dag! Dessverre må vi kjøre hjemover i morgen. Anonymous poster hash: 5f91f...66d
februarprins2013 Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 vert en tur i byen, vert hos foreldrene mine, så har jeg lagt minsten,så sett film og nå ser jeg på datan og kommer til og gjøre det resten av kvelden
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Var på handletur med mann og minste i dag tidlig. Etter duppen til minste dro vi til min søster med familie. Dro på lekeland med ungene sammen, og spiste middag. Så dro vi hjem, og etter at minste hadde lagt seg var det snop og film med eldste. Nå skal jeg snart sove. Anonymous poster hash: c9f72...7f7
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #6 Skrevet 26. februar 2017 Sov lenge i dag etter å ha lagt meg sent etter en jentekveld i går. Nå leker ungene på rommene sine og jeg ligger på sofaen og lader opp til kveldsvakt Anonymous poster hash: b7dc9...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå