Gå til innhold

BLIR GAL! Hvilket navn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ENORMT vanskelig å bestemme navn på minstejenta! Kan dere hjelpe? :-) 

 

Signe 

Madelen

Kamilla

Hannah

Jenny

Lilly

Karla

Sarah

Emilie
Vilde

 

Hvilket er best? 

Kom gjerne med forslag, men ikke Nora, som skam nå har ødelagt... Det helst passe til Katrine, som jeg da heter, hehe ;)



Anonymous poster hash: 14f96...f77
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hannah er så flott, og jeg elsker at det er H bak 😍😍🙌🏼🙌🏼 Altfor lite brukt.

 

Kamilla er også flott, uten for mange som heter det.

 

Er ikke fan av de andre, mange er oppbrukt i disse dager.

 

Jeg synes du/dere skal gå for Hannah! Nydelig navn!

 

Anonymous poster hash: 6054c...bd2

Skrevet

Uten tvil Jenny av de du har skrevet 😊

Skrevet

Madelen likte jeg :)

 

Anonymous poster hash: d956f...2d0

Skrevet

Signe, Jenny, Lilly eller Karla.

 

Anonymous poster hash: 15a9a...a40

Skrevet

Av de navnene hadde jeg kanskje valgt Karla, synes det er veldig fint og ganske uvanlig. Andre forslag er Anna eller Ella, nydelige navn😊

 

Anonymous poster hash: bad05...69e

Skrevet

Så fine navn! Karla og Lilly er mine favoritter.

 

Anonymous poster hash: 0414e...383

Skrevet

Masse flotte navn!

Hadde gått for Hannah, Lilly, Karla eller Vilde.

 

Andre forslag:

Vilja

Vilma

Carmen

Saga

 

:)

Skrevet

Jenny eller Lilly!!

 

Anonymous poster hash: 303a2...3a5

Skrevet

Jenny eller Lilly!!

 

Anonymous poster hash: 303a2...3a5

Gossip girl :D

Skrevet

 

Er så ENORMT vanskelig å bestemme navn på minstejenta! Kan dere hjelpe? :-)

 

Signe

Madelen

Kamilla

Hannah

Jenny

Lilly

Karla

Sarah

Emilie

Vilde

 

Hvilket er best?

Kom gjerne med forslag, men ikke Nora, som skam nå har ødelagt... Det helst passe til Katrine, som jeg da heter, hehe ;)

 

Anonymous poster hash: 14f96...f77

Signe

 

Anonymous poster hash: 17bd2...3f3

Skrevet

Så mange fine navn!

Hadde gått for Signe, Jenny eller Kamilla😊

Skrevet

Karla var flott!! Ellers er Anna og Elsa (ja faktisk 😂) nydelige ☺

 

Anonymous poster hash: 1cb7d...c34

Skrevet

Jenny

Vilde

Karla

Emilie

 

Anonymous poster hash: d6181...f64

Skrevet

Kamilla!

Alle de andre navnene er popisnavn

 

Anonymous poster hash: 404ca...550

Skrevet

Fra listen stemmer jeg på Jenny.

- og så kan jeg jo foreslå Anora. Passer bra inn og er ikke ødelagt. ;)

 

Anonymous poster hash: 769c4...be2

Skrevet

Lilly er min favoritt. Eller Karla. (Men synes egentlig Klara er finere)

Skrevet

Jenny

 

Anonymous poster hash: 28081...f92

Skrevet

Av de på listen liker jeg Signe og Lilly godt! :)

 

 

Anonymous poster hash: 9fe8c...8b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...