Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Er så ENORMT vanskelig å bestemme navn på minstejenta! Kan dere hjelpe? :-) Signe Madelen Kamilla Hannah Jenny Lilly Karla Sarah EmilieVilde Hvilket er best? Kom gjerne med forslag, men ikke Nora, som skam nå har ødelagt... Det helst passe til Katrine, som jeg da heter, hehe Anonymous poster hash: 14f96...f77
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Hannah er så flott, og jeg elsker at det er H bak 😍😍🙌🏼🙌🏼 Altfor lite brukt. Kamilla er også flott, uten for mange som heter det. Er ikke fan av de andre, mange er oppbrukt i disse dager. Jeg synes du/dere skal gå for Hannah! Nydelig navn! Anonymous poster hash: 6054c...bd2
Mamma til 2 søte Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Uten tvil Jenny av de du har skrevet 😊
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Madelen likte jeg Anonymous poster hash: d956f...2d0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Signe, Jenny, Lilly eller Karla. Anonymous poster hash: 15a9a...a40
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Av de navnene hadde jeg kanskje valgt Karla, synes det er veldig fint og ganske uvanlig. Andre forslag er Anna eller Ella, nydelige navn😊 Anonymous poster hash: bad05...69e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Så fine navn! Karla og Lilly er mine favoritter. Anonymous poster hash: 0414e...383
Monajenten Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Masse flotte navn! Hadde gått for Hannah, Lilly, Karla eller Vilde. Andre forslag: Vilja Vilma Carmen Saga
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 Jenny eller Lilly!! Anonymous poster hash: 303a2...3a5
Kathrine. Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Jenny eller Lilly!! Anonymous poster hash: 303a2...3a5 Gossip girl
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 Er så ENORMT vanskelig å bestemme navn på minstejenta! Kan dere hjelpe? :-) Signe Madelen Kamilla Hannah Jenny Lilly Karla Sarah Emilie Vilde Hvilket er best? Kom gjerne med forslag, men ikke Nora, som skam nå har ødelagt... Det helst passe til Katrine, som jeg da heter, hehe Anonymous poster hash: 14f96...f77 Signe Anonymous poster hash: 17bd2...3f3
Lindina Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 Så mange fine navn! Hadde gått for Signe, Jenny eller Kamilla😊
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Karla var flott!! Ellers er Anna og Elsa (ja faktisk 😂) nydelige ☺ Anonymous poster hash: 1cb7d...c34
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 Jenny Vilde Karla Emilie Anonymous poster hash: d6181...f64
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #18 Skrevet 25. februar 2017 Kamilla! Alle de andre navnene er popisnavn Anonymous poster hash: 404ca...550
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #22 Skrevet 25. februar 2017 Fra listen stemmer jeg på Jenny. - og så kan jeg jo foreslå Anora. Passer bra inn og er ikke ødelagt. Anonymous poster hash: 769c4...be2
TPK Skrevet 25. februar 2017 #23 Skrevet 25. februar 2017 Lilly er min favoritt. Eller Karla. (Men synes egentlig Klara er finere)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #24 Skrevet 25. februar 2017 Jenny Anonymous poster hash: 28081...f92
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #25 Skrevet 25. februar 2017 Av de på listen liker jeg Signe og Lilly godt! Anonymous poster hash: 9fe8c...8b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå