Gå til innhold

Babyshower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff har ikke så mange venner og har ikke sett for meg at noen har stelt i stand babyshower. Og har syntes at det er greit. Men nå begynner det å plage meg slik at jeg blir litt trist. Også plager det meg at det plager meg. Sorry. Måtte bare få det ut. Føler det er for patetisk å fortelle samboer om det.

Anonymous poster hash: a497c...b77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært i babyshower og heller ikke hatt selv noen av gangene. Her har vi godt gammeldags barselbesøk hvor folk kommer innom for å se den lille og gi en liten gave.

Ikke vær lei deg for at du ikke har babyshower, det er for svært unge mødre som bor uti bygda

Anonymous poster hash: 460ab...ac5

Skrevet

Babyshower er jo jalla. Jeg venter nummer tre, og har aldri fått babyshower. Har vært i én babyshower i mitt liv, hun som var gravid var 19 år og krevde en babyshower. Det innebar kun gaver, var ingen bleiekake eller leker (er nesten 20 år siden).

Anonymous poster hash: 910e5...a05

Skrevet

Aldri noen som har laget for meg heller

3 barn

Ingen utdrikningslag heller

Anonymous poster hash: fc7a9...32a

Skrevet

Jeg kan forstå at det er trist siden du føler at du ikke har noen som vil ordne det i stand for deg, men jeg håper du kan trøste deg med at babyshower er ufattelig kleint.

Jeg håper heller du har noen som kan komme på besøk til deg når babyen er født. :) Og når baby har kommet er baby også en super måte å treffe andre på :)

Masse lykke til videre i svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 8dd0b...ab4

Skrevet

Tusen takk alle sammen, det funket 😊 Jeg vet det er teit selv. Dette er tredje, og det var ikke vanlig når jeg fikk de første to. Men nå har det blitt så vanlig føler jeg. Jeg har vært i to. Også er jeg medlem i en termin gruppe på fb , der det virket som alle får. Så blir litt nedfor, sikkert også for at jeg ikke er på jobb og føler meg ensom. Jeg er vant til å jobbe og være endel av samfunnet om dere skjønner 🙄.

Anonymous poster hash: a497c...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...