Gå til innhold

Helvete heller, jeg vil ha et barn til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde VIRKELIG at jeg skulle føle meg ferdig etter vi fikk nr tre, men nå kjenner jeg at jeg ønsker meg enda et barn. Har to tette og en "attpåklatt", ønsker en til så fort som mulig så den ville blitt tett med siste. Men mannen har sagt seg ferdig og jeg vil ikke en gang foreslå det. Måtte bare si det til noen.

Noen som har fått to kull og ønsker å dele erfaringer på godt og vondt?

Anonymous poster hash: 42d60...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det helt kan kalles to kull, men jeg fikk først to barn med 2,5 år mellom, så fikk vi nr tre nesten 4 år senere og nr fire 1,5 år etter nr tre.

Så de to eldste er det 2,5 år mellom, så 4,5 år før vi fikk de to siste med 1,5 år mellom.

Veldig fin gjeng altså, nå er de 8, 9, 13 og 15 år gamle, aldri angret :)

Anonymous poster hash: dd2a0...41c
Skrevet

Vet ikke om det helt kan kalles to kull, men jeg fikk først to barn med 2,5 år mellom, så fikk vi nr tre nesten 4 år senere og nr fire 1,5 år etter nr tre.

Så de to eldste er det 2,5 år mellom, så 4,5 år før vi fikk de to siste med 1,5 år mellom.

Veldig fin gjeng altså, nå er de 8, 9, 13 og 15 år gamle, aldri angret :)

Ånei, klarte å skrive feil likevel, prøvde liksom å holde tungen rett i munnen for å få det riktig. Det er altså 3,5 år, nesten 4 mellom de to puljene.

Skrevet

Ånei, klarte å skrive feil likevel, prøvde liksom å holde tungen rett i munnen for å få det riktig. Det er altså 3,5 år, nesten 4 mellom de to puljene.

Så gøy, heldige deg :-)

Anonymous poster hash: 42d60...9dd

Skrevet

jeg fikk 2 barn som var 2år og 3 mnder mellom. så gjikk de 6 år før 3 kom. nå er hun snart 5 år. men planen er vel og få ett barn til eller 2 om noen år. jeg er 31 nå😊

Anonymous poster hash: 30c35...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...