Gå til innhold

Jordslag på sprinkelseng.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare å kaste den? Tok den inn fra garasjen for å male den, men ser at det har kommet litt jordslag nederst. Er det noen måte å vaske det på slik at det ikke gjør noe, eller må den kastes?

 

Anonymous poster hash: 3c088...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: 3c088...418

Skrevet

Det beste trikset jeg har kommet over for å bli kvitt jordslag, både på ulike stoffer og overflater, er å smøre det inn i Domestos, la det virke 1-2 timer for så å vaske det vekk. Verdt et forsøk ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke gamblet på slikt. Vi fikk også jordslag på sprinkelseng som stod lagret hos svigers. Den gikk rett på dynga.

 

Anonymous poster hash: 9e1de...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...