Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Er det bare å kaste den? Tok den inn fra garasjen for å male den, men ser at det har kommet litt jordslag nederst. Er det noen måte å vaske det på slik at det ikke gjør noe, eller må den kastes? Anonymous poster hash: 3c088...418
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 . Anonymous poster hash: 3c088...418
Contura Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Det beste trikset jeg har kommet over for å bli kvitt jordslag, både på ulike stoffer og overflater, er å smøre det inn i Domestos, la det virke 1-2 timer for så å vaske det vekk. Verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Jeg hadde ikke gamblet på slikt. Vi fikk også jordslag på sprinkelseng som stod lagret hos svigers. Den gikk rett på dynga. Anonymous poster hash: 9e1de...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå