Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Ja er helt desperat her kjenner jeg vet noen om en kommode til klesoppevaring med dype skuffer?? Jeg finner det ingen steder er konjekturer latterlig grunne alle kommodene jeg finner!!! Anonymous poster hash: 27e9d...10f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Synes også lavkonjunktur er kjedelig i kommoder altså. Hva er dyp da?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Både ikea og bohus har noen med dypere skuffer om du ser godt nok etter på sidene deres. Anonymous poster hash: 36b10...209
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Nordli serien er vel den eneste jeg fant og den er grise stygg. Finner jeg ingen andre må det bli den. Det er sånn at det i det minste er plass til noen barne gensere oppå hverandre. Den skall jo brukes som klesoppbevaring og da er det jo håpløst å ha skuffer hvor det er plass til to T-skjorter oppå hverandre, hvorfor lages det så mange slike er jo så unyttig plass utnyttelse 😖😖😖😖 Ja litt frustrert her 😂 Gravid dame hvor termin nærmer seg med stormskritt og har ikke klesoppbevarings plass til babyen en gang😒 Anonymous poster hash: 27e9d...10f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Ikea har flere. Vi bruker Hemnes til oppbevaring av voksentøy. De har hod plass. Anonymous poster hash: 6463b...ba1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Malm fra IKEA. Ikke spesielt vakre, men har god plass. Anonymous poster hash: 43ba6...7b2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Malm fra IKEA. Ikke spesielt vakre, men har god plass. Anonymous poster hash: 43ba6...7b2 Har hatt malm før og har inntrykk sv at de kom med forskjellig skuffe dybde før de på nettsiden nå er små. I tillegg til at jeg opplever de som veldig dårlig kvalitet Anonymous poster hash: 27e9d...10f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Har hatt malm før og har inntrykk sv at de kom med forskjellig skuffe dybde før de på nettsiden nå er små. I tillegg til at jeg opplever de som veldig dårlig kvalitet Anonymous poster hash: 27e9d...10f Malm er jo ikke små. De jeg har er dobbelt så dype som de 2 andre kommodene jeg hadde var. Hvis du mener at de ikke er dype, så lurer jeg på hvor dyper skoffer du skal ha? Ikke er jeg enig i at det er dårlig kvalitet heller Anonymous poster hash: 9b63d...7ce
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Malm er jo ikke små. De jeg har er dobbelt så dype som de 2 andre kommodene jeg hadde var. Hvis du mener at de ikke er dype, så lurer jeg på hvor dyper skoffer du skal ha? Ikke er jeg enig i at det er dårlig kvalitet heller Anonymous poster hash: 9b63d...7ce Jeg hadde de som var dobbelt så dype nesten sånn kjøkken skuff størrelse i dybde men trenger da ikke mer en to skuffer Anonymous poster hash: 27e9d...10f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 Jeg hadde de som var dobbelt så dype nesten sånn kjøkken skuff størrelse i dybde men trenger da ikke mer en to skuffer Anonymous poster hash: 27e9d...10f Når jeg kjøpte nye kommoder, så hadde jeg to gamle kommoder med 4 grunne skuffer i hver, hvor man knapt kunne legge to gensere oppå hverandre. Jeg fikk plass til nesten alt fra begge de to kommodene i den nye malm kommoden med 4 skuffer. De er mye dypere enn mine kjøkkenskuffer. Anonymous poster hash: 9b63d...7ce
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Paris serien fra møbelringen. De er ganske svære og dype. Anonymous poster hash: db1b8...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå