Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Det er tre år siden forrige fødsel, men har i det siste merket at jeg har en del urinlekkasje. Jeg har en aktiv jobb, som nok gjør det verre tror jeg. Jeg går med bind, men det lekkerlitt utenfor, så har med ekstra truseskift så jeg får byttet i løpet av dagen. Er det noe jeg kan gjøre? Hva kan være årsaken? Merker jeg gruer meg til sommeren om dette fortsetter.. Har prøvd knipeøvelser, men føler ikke jeg får det til.. eller at det ikke har virket i hvertfall Anonymous poster hash: 235cd...564
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Det er tre år siden forrige fødsel, men har i det siste merket at jeg har en del urinlekkasje. Jeg har en aktiv jobb, som nok gjør det verre tror jeg. Jeg går med bind, men det lekkerlitt utenfor, så har med ekstra truseskift så jeg får byttet i løpet av dagen. Er det noe jeg kan gjøre? Hva kan være årsaken? Merker jeg gruer meg til sommeren om dette fortsetter.. Har prøvd knipeøvelser, men føler ikke jeg får det til.. eller at det ikke har virket i hvertfall Anonymous poster hash: 235cd...564 Har forresten lagt på meg 7 kg, kan det ha noe å si? Anonymous poster hash: 235cd...564
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Ta kontakt med legen din. Anonymous poster hash: 7d8db...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå