Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Dere som handler her, hvilken av disse to butikkene foretrekker dere å handle i? Jeg har to venninner som jobber som butikksjef i hver sin butikk ( en glitter og en cmyk) og det er en "evig" diskusjon om hvem som jobber i den beste butikken.. Hva mener dere? Anonymous poster hash: 7532f...347
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Jeg liker godt cmyk, men går gjerne på glitter og. Det begge kjedene har til felles, i hvertfall her jeg bor, er elendig personale Anonymous poster hash: 2efb4...3e0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Er ikke CMYK konkurs og historie? Anonymous poster hash: 34408...7b4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Er ikke CMYK konkurs og historie? Anonymous poster hash: 34408...7b4 Det trodde jeg og, men de har cmyk fremdeles her jeg bor Anonymous poster hash: 2efb4...3e0
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Vi har begge deler her. Jeg handler mer på CMYK (40), mens 12-åringen handler mer på Glitter. Bare blitt sånn. Er jo bling begge deler. Synes kanskje lokalet til CMYK er mer innbydende. Anonymous poster hash: cd7f0...f96
MammantilNurket Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Nei. Bare nei. De er helt ok, for all del. Man _kan_ gjøre funn inne i mellom, men det er ingenting å gå i taket for.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Til smykker, vesker, skjerf o.l.? Ingen av dem. Kjøper hårstrikk på glitter👍🏻 Anonymous poster hash: c1ee4...3da
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Jeg liker godt cmyk, men går gjerne på glitter og. Det begge kjedene har til felles, i hvertfall her jeg bor, er elendig personale Anonymous poster hash: 2efb4...3e0 Takk for svar! Her jeg bor, er cmyk veldig gode på service mens Glitter sliter der. Tør ikke si noe om det til Glitter-venninnen da ☺ Anonymous poster hash: 7532f...347
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Er ikke CMYK konkurs og historie? Anonymous poster hash: 34408...7b4 Nei, de er her i alle fall 🤔 Anonymous poster hash: 7532f...347
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 Kjøper ibland noe til datteren min på Glitter. Finnes ingen butikk som har mer slitsom og irriterende personale enn de. Fy! Går kun dit hvis hun ønsker seg noe derifra. Værste butikk jeg vet om. Anonymous poster hash: 26fdd...a95
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 Kjøper ibland noe til datteren min på Glitter. Finnes ingen butikk som har mer slitsom og irriterende personale enn de. Fy! Går kun dit hvis hun ønsker seg noe derifra. Værste butikk jeg vet om. Anonymous poster hash: 26fdd...a95 *går dit kun Anonymous poster hash: 26fdd...a95
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Diskusjonen heller ofte over på hvor kvaliteten er best.. Jeg mener personlig at Cmyk har best kvalitet da. Men handler lite på glitter. Kjøper gjerne litt hårstæsj der og det er jo grei kvalitet.. Anonymous poster hash: 7532f...347
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 Synes begge er harry. 12 åringen handler deksler og strikker på Glitter. Anonymous poster hash: 4cc19...c17
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #14 Skrevet 27. februar 2017 Synes begge er harry. 12 åringen handler deksler og strikker på Glitter. Anonymous poster hash: 4cc19...c17 Kan jeg spørre hvorfor du mener de er Harry? Anonymous poster hash: 7532f...347
Gjest Skrevet 27. februar 2017 #15 Skrevet 27. februar 2017 Er ikke CMYK konkurs og historie? Anonymous poster hash: 34408...7b4 De la ned de fleste men beholdt noen få, de med høyest fortjeneste.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #16 Skrevet 27. februar 2017 Glitter. Jeg har vistnok mani på øredobber, så der får jeg dekket behovet litt. Det er vel eneste butikk meg og ungeneg kan gå på sammen. Med og minsta haterr klesbutikker, noe eldste ungen elsker. Så hun må friste oss med glitter etterpå. Går kun på CMYK om det er supersalg der. Hamstrer hårstrikk der når det er salg, de beste hårstrikkene har jeg funnet der. Anonymous poster hash: 7f213...523
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 Jeg synes CMYK har mange fine klokker Anonymous poster hash: 2efb4...3e0
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #18 Skrevet 28. februar 2017 Skrotbutikker begge to. Anonymous poster hash: 1356c...c3b
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #19 Skrevet 28. februar 2017 Kan jeg spørre hvorfor du mener de er Harry? Anonymous poster hash: 7532f...347 De er vel litt Nille-aktige? Altså slik Nille var før, for de har tatt seg litt opp. Anonymous poster hash: 4470c...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå