Gå til innhold

Brækhus burde tape..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper hun taper og får jenket seg ned noen hakk. Det kan umulig være sunt å vinne alt! Litt vel kjepphøy denne brækhus, så håper det blir en tøff kamp i dag..

Anonymous poster hash: 341af...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke hun virker kjepphøy i det hele tatt jeg. Føler det er de tidligere motstanderne har vært stor i kjeften og spilt veldig tøff og overlegne.

Anonymous poster hash: e75d7...025
Skrevet

Sier du det samme om alle som er gode i det de gjør?

Anonymous poster hash: 2adef...730
Skrevet

Sier du det samme om alle som er gode i det de gjør?

Ja.. det er sunt å ha reell konkurranse og ikke være suveren hele tiden.

Skrevet

Kjepphøy? Jeg finner henne ikke kjepphøy i det hele tatt. Jordnær dame. Hun er stor idrettstjerne 😃

Anonymous poster hash: e5581...4e5

Skrevet

Du er klar over at utpsyking er en del av kampen?

Anonymous poster hash: 5cb80...808

Skrevet

Skjønner ikke hvordan hun kan være så suveren? Er nivået så lavt?

Hun var med i et program på tv2, Best av de beste, tror jeg det het, og hun var desidert dårligst av alle uansett om det var styrke, utholdenhet eller smidighet. Og hun er suverent verdens beste kvinnelige bokser...

Anonymous poster hash: f86c1...a72

Skrevet

Du er klar over at utpsyking er en del av kampen?

Anonymous poster hash: 5cb80...808

Jada, har sett boksing i mange år. Lenge før brækhus kom på banen.

Skrevet

Ja.. det er sunt å ha reell konkurranse og ikke være suveren hele tiden.

Det er da ikke hennes feil om andre ikke er bedre enn henne...

Den holdningen hun har før kamp er en del av spillet. Det jeg har sett og hørt av henne som person tyder ikke på en person som trenger å jenkes ned, hun virker tvert om ganske så jordnær. Og det sier jeg selv om jeg er mot boksesporten og at proffboksing er blitt tillatt i Norge.

Jeg kan sette pris på talent og hardt arbeid selv om jeg ikke nødvendigvis er enig med folk eller liker det de holder på med.

Du, derimot, du gir et svært lite sympatisk inntrykk med denne tråden. Og skulle jeg sagt at enten du eller hun du omtaler burde jenke seg noen hakk, så er det faktisk deg :P

Skrevet

Det er da ikke hennes feil om andre ikke er bedre enn henne...

Den holdningen hun har før kamp er en del av spillet. Det jeg har sett og hørt av henne som person tyder ikke på en person som trenger å jenkes ned, hun virker tvert om ganske så jordnær. Og det sier jeg selv om jeg er mot boksesporten og at proffboksing er blitt tillatt i Norge.

Jeg kan sette pris på talent og hardt arbeid selv om jeg ikke nødvendigvis er enig med folk eller liker det de holder på med.

Du, derimot, du gir et svært lite sympatisk inntrykk med denne tråden. Og skulle jeg sagt at enten du eller hun du omtaler burde jenke seg noen hakk, så er det faktisk deg :P

Å kjære..😂😂

Skrevet

Hun vant, Hi :D:P

Skrevet

Hun vant, Hi :D:P

Dessverre. Trist. Jeg er enig med HI, hadde gjort seg om hun hadde tapt. Hadde vært moro å se henne bryte sammen i tårer, kjepphøye voksne jenta. Det hadde hun ærlig fortjent. Kanskje hun hadde blitt mer ydmyk og høflig etter det?

Anonymous poster hash: 903fb...362

Skrevet

Jada, har sett boksing i mange år. Lenge før brækhus kom på banen.

Hva vil det si å vinne på RSC?

Skrevet

Vakker, veltrent, uvanlig god i det hun gjør, tjener seg rik... Selvfølgelig provoserer det de som ikke tåler se andre lykkes.

Ikke rart Janteloven rykker i tastefingrene til Hi og andre. Men så patetisk.

Skrevet

Dessverre. Trist. Jeg er enig med HI, hadde gjort seg om hun hadde tapt. Hadde vært moro å se henne bryte sammen i tårer, kjepphøye voksne jenta. Det hadde hun ærlig fortjent. Kanskje hun hadde blitt mer ydmyk og høflig etter det?

Anonymous poster hash: 903fb...362 [/

"Hadde vært moro å se henne bryte sammen i tårer, kjepphøye voksne jenta. Det hadde hun ærlig fortjent."

Are you freakin' kidding me?! Du mener altså helt seriøst at det hadde vært moro å se et menneske du ikke kjenner, tape og bryte sammen? En råtass av en dame som virkelig har jobbet hardt for å være der hun er, hun hadde "ærlig" fortjent å tape, på grunnlag av at hun rett og slett er best og stolt av det?

Gud bedre. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig å tenke tanken engang. Dette var sjokkerende oppførsel av et voksent menneske.

Skrevet

Å kjære..

Å kjære? Det var et av de dårligste argumentene her i dag! Gratulerer!!

Anonymous poster hash: 3afc9...e61

Skrevet

Beklager, jeg kåret en annen vinner for dårligst argumentasjon. Selvfølgelig skal de beste ha selvtillit, skal vi ha vinnere som gråter fordi de vant. Heia Petter Nortug, Heia Cecilia og heia alle som som står for at de er gode og best i sin idrett!

Anonymous poster hash: 3afc9...e61

Skrevet

Det er en grusom sport som burde være forbudt.

Anonymous poster hash: 94982...3af

Skrevet

Det er en grusom sport som burde være forbudt.

Det er jeg helt enig med deg i, men det er en annen diskusjon ;)

Å rakke ned på en person som over mange år har jobbet beinhardt for å bli best og som så greier å holde seg best over tid, det er bare stusselig - selv om man er imot sporten. Hi er jo ikke en gang imot sporten, hun tåler bare ikke ansiktet til Brækhus. Det sier jo lite om Brækhus, men dessto mer om Hi.

Skrevet

Det er jeg helt enig med deg i, men det er en annen diskusjon ;)

Å rakke ned på en person som over mange år har jobbet beinhardt for å bli best og som så greier å holde seg best over tid, det er bare stusselig - selv om man er imot sporten. Hi er jo ikke en gang imot sporten, hun tåler bare ikke ansiktet til Brækhus. Det sier jo lite om Brækhus, men dessto mer om Hi.

Jeg syns Brækus fremstår som en flott jente med sunne verdier og beina plantet på jorda.

Så hadde hun spilt golf hadde jeg vært fan 😂

Skrevet

Kan noen av dere fortelle meg hvorfor ikke Brækhus ikke vil gå ned en vektklasse å møte verdensmestere i andre vektklasser? Hun er en "safer" som kun takker ja til kamper hun vet hun vinner. Der er mange kamper Brækhus har takket nei til, nettopp fordi hun har en mye mindre sjanse til å vinne. Men dette skriver ikke norsk media om.

Brækhus bokser i Welterweight. I profesjonell boksing er det 88 kvinnelige boksere i denne vektklassen i hele verden. I samme vektklasse, men på herresiden, er det 2230 proffboksere.

Det imponerende at Brækhus er blitt verdensmester osv. Bra jobba liksom. Men skal jeg beskrive hun med et ord, så vil min oppfattelse være "egoistisk".

Anonymous poster hash: 2ec17...739

Skrevet

Man kan da ikke gå inn i en boksering med holdningen "jeg suger og taper sikkert" 😂😂😂

Dette er hennes valgte sport og hun er flink, hvorfor skal hun ikke være stolt av det? Og hvorfor skal ikke proffboksing være lov? Mye skader i andre sporter og... en idrettsutøver vet hvilke risikoer sporten innebærer og velger selv hva de vil gjøre for å nå sitt mål.

Skrevet

Kan noen av dere fortelle meg hvorfor ikke Brækhus ikke vil gå ned en vektklasse å møte verdensmestere i andre vektklasser? Hun er en "safer" som kun takker ja til kamper hun vet hun vinner. Der er mange kamper Brækhus har takket nei til, nettopp fordi hun har en mye mindre sjanse til å vinne. Men dette skriver ikke norsk media om.

Brækhus bokser i Welterweight. I profesjonell boksing er det 88 kvinnelige boksere i denne vektklassen i hele verden. I samme vektklasse, men på herresiden, er det 2230 proffboksere.

Det imponerende at Brækhus er blitt verdensmester osv. Bra jobba liksom. Men skal jeg beskrive hun med et ord, så vil min oppfattelse være "egoistisk".

Hun sliter jo nok med innveiing i weltervekt, hvordan skal hun gå ned en klasse?

Anonymous poster hash: 1aa02...89c

Skrevet

Hun sliter jo nok med innveiing i weltervekt, hvordan skal hun gå ned en klasse?Anonymous poster hash: 1aa02...89c

Fordi i vektklassene under er der du finner motstandere som kan måle seg med Brækhus. + at til å være kvinne bokser hun i en relativt høy vektklasse iforhold til høyden sin. Hun er 169-70 og bokser i 66,7kg. Hvis du har tenkt over det er de fleste motstanderens til Brækhus en del høyere enn hun selv.

Skrevet

Man kan da ikke gå inn i en boksering med holdningen "jeg suger og taper sikkert"

Dette er hennes valgte sport og hun er flink, hvorfor skal hun ikke være stolt av det? Og hvorfor skal ikke proffboksing være lov? Mye skader i andre sporter og... en idrettsutøver vet hvilke risikoer sporten innebærer og velger selv hva de vil gjøre for å nå sitt mål.

Det har vel heller ikke vært et tema at proffboksing ikke skal være lov?

Så klart har hun all grunn til å være stolt av det hun har prestrert! Det hun driver med på det tidspunktet i karrieren nå, det er kun penger, penger og penger. Hun skal aldri gå i ringen med en innstilling om at hun taper og suger. Hun kan tørre å møte bedre motstand og gå i ringen med en innstilling om at hun skal vinne og gjøre noe stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...