Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Dere som har bygd hus de siste årene, hva kom det på pr. kvm ca.? (Gjerne dere som har bygd i Oslo, Ski, Asker, Bærum) Gjerne ferdighus, vet at arkitekttegnet er dyrere. Vi har arvet et hus som må rives. Vurderer å bygge nytt, eller selge tomten. Anonymous poster hash: 12a28...042
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 På byggebolig pleier de å snakke om rundt 25.000 per kvm utenom tomten. Men det kommer jo an på standarden og størrelsen. Et lite hus vil ofte være dyrere per kvm enn et stort hus. Anonymous poster hash: b1336...0dc
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Vi har en nabo som nettopp bygde nytt hus. Det er på ca 500 m2 og kom på rett under 30.000,- for m2 inkl tomt. Anonymous poster hash: 71793...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå