Gå til innhold

Dere som har bygd hus, pris pr. Kvm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bygd hus de siste årene, hva kom det på pr. kvm ca.?

(Gjerne dere som har bygd i Oslo, Ski, Asker, Bærum)

Gjerne ferdighus, vet at arkitekttegnet er dyrere. Vi har arvet et hus som må rives. Vurderer å bygge nytt, eller selge tomten.

 

Anonymous poster hash: 12a28...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På byggebolig pleier de å snakke om rundt 25.000 per kvm utenom tomten. Men det kommer jo an på standarden og størrelsen. Et lite hus vil ofte være dyrere per kvm enn et stort hus.

 

Anonymous poster hash: b1336...0dc

Skrevet

Vi har en nabo som nettopp bygde nytt hus. Det er på ca 500 m2 og kom på rett under 30.000,- for m2 inkl tomt.

 

Anonymous poster hash: 71793...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...