Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har fått en tannbyll ved en rotfylt tann, den skal trekkes, da den har en stor brest på tvers. Har ringt til tannlege! Men fikk ikke time før på torsdag. Kan jeg stikke hull på den selv?For å slippe presset fra den? Har ikke direkte tannverk, men det pulserer godt. http://www.altomtenner.no/node/26 (her står det at jeg kan stikke hull selv) Takker for svar. Anonymous poster hash: 9a61e...548
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Det heter "odontolog". De er nemlig ikke leger egentlig, men mer som håndtverkere. De har ingen legeutdanning. Anonymous poster hash: 8f05c...1aa
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Da har jeg lært noe nytt i dag også! Takk for det Anonymous poster hash: 9a61e...548
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Det heter "odontolog". De er nemlig ikke leger egentlig, men mer som håndtverkere. De har ingen legeutdanning. Anonymous poster hash: 8f05c...1aa Ehhh... du burde kanskje lese deg litt opp på dette Anonymous poster hash: 4420b...d12
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Det heter "odontolog". De er nemlig ikke leger egentlig, men mer som håndtverkere. De har ingen legeutdanning. Anonymous poster hash: 8f05c...1aa De første årene av studiene er sammen med medisin. Tannleger er leger som er spesialister på tenner. Jobben innebærer utrolig mye mere enn selve håndverket. Anonymous poster hash: d386b...b60
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 De første årene av studiene er sammen med medisin. Tannleger er leger som er spesialister på tenner. Jobben innebærer utrolig mye mere enn selve håndverket. Anonymous poster hash: d386b...b60 Er det? Men er det ikke bare litt boring i tennene de driver med? De skriver jo ikke ut medisiner eller driver med helsesjekk. Det er jo bare... boring i tennene de driver med? Anonymous poster hash: 8f05c...1aa
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Du må være mindre smart 😉 Anonymous poster hash: c5a58...a7b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #8 Skrevet 24. februar 2017 Er det? Men er det ikke bare litt boring i tennene de driver med? De skriver jo ikke ut medisiner eller driver med helsesjekk. Det er jo bare... boring i tennene de driver med? Anonymous poster hash: 8f05c...1aa De kan skrive ut reseptbelagt medisin. Anonymous poster hash: b73b9...abd
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #9 Skrevet 24. februar 2017 Tannleger er tannleger Anonymous poster hash: 5925b...132
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #10 Skrevet 24. februar 2017 Det er jo derfor det hete tannLEGE og ikke håndverker Anonymous poster hash: 25528...8ce
the amazing spidermamma Skrevet 24. februar 2017 #11 Skrevet 24. februar 2017 Ring til tannsnekkeren!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #12 Skrevet 24. februar 2017 Er det? Men er det ikke bare litt boring i tennene de driver med? De skriver jo ikke ut medisiner eller driver med helsesjekk. Det er jo bare... boring i tennene de driver med? Anonymous poster hash: 8f05c...1aa Tannleger skriver ut medisiner jo. Og gjør mye mer enn å bare borre. Forresten under studiet, så er de også med på feks obduksjon. Anonymous poster hash: c9a05...72d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #13 Skrevet 24. februar 2017 Det heter "odontolog". De er nemlig ikke leger egentlig, men mer som håndtverkere. De har ingen legeutdanning. Anonymous poster hash: 8f05c...1aa O'Lord 😩 Anonymous poster hash: d6d67...6db
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 Er det ikke tannlegevakt der du bor? Evt. ring legevakta. Kanskje du kan få antibiotika til å dempe byllen? Anonymous poster hash: b5c3f...fe2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Er det ikke tannlegevakt der du bor? Evt. ring legevakta. Kanskje du kan få antibiotika til å dempe byllen? Anonymous poster hash: b5c3f...fe2 Ville ikke stukket hull på den selv, tror jeg. Evt. tannleger her inne kan dessverre ikke gi slike råd. Anonymous poster hash: b5c3f...fe2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 takk for svar alle sammen har ikke stukket hull på den og kommer ikke til å gjøre det.den har blitt noe mindre av seg selv, så den lekker nok litt eller noe har jo ikke smerter, den er bare i veien og plagsom! fant ut at jeg kunne smøre på xylocain om den skulle bli vond (y) Anonymous poster hash: 9a61e...548
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #17 Skrevet 25. februar 2017 Det heter "odontolog". De er nemlig ikke leger egentlig, men mer som håndtverkere. De har ingen legeutdanning. Anonymous poster hash: 8f05c...1aa 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: e4c1c...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå