Gå til innhold

Billigere alternativ til Ladycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne prøve, men har ikke mulighet for å bruke uendelig med penger :-(

Anonymous poster hash: 21259...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke apper da, du tar tempen hver morgen og legger inn i appen også får du syklusen din. 

Men ladycomp og temping er bare for de med helt regelmessig mens hvor det ikke er krise å bli gravid da.... Alle kvinner kan få en spontan eggløsning, f.eks trigget av en orgasme.

Anonymous poster hash: 96b47...dac
Skrevet

Finnes det ikke apper da, du tar tempen hver morgen og legger inn i appen også får du syklusen din.

Men ladycomp og temping er bare for de med helt regelmessig mens hvor det ikke er krise å bli gravid da.... Alle kvinner kan få en spontan eggløsning, f.eks trigget av en orgasme.

Har ladycomp og nei. Er for alle.

Anonymous poster hash: 4a677...be5

Skrevet

Åh det kunne vært enkelt!

Hva heter de appene? 😃

Skrevet

Du kan kjøpe min ladycomp😊

Hva skal du ha da? Jeg er en meget fattig student nemlig, så jeg håpet å finne den billigste løsningen mulig 😂🙌🏼

Skrevet

Hva skal du ha da? Jeg er en meget fattig student nemlig, så jeg håpet å finne den billigste løsningen mulig 😂🙌🏼

Man trenger ofte mye hjelp og veiledning i begynnelsen og da håper jeg at du overtar rettighetene til hjelp fra PFC..? Sjekk opp i det.

Ladycomp må også restartes pga ladycomp kjenner kroppen til en annen og ikke din.

Anonymous poster hash: 4a677...be5

Skrevet

Fertility friend + todesimals temperaturmåler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...