Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Er nå i arbeidsavklaring, og det er fortsatt uvisst om jeg klarer å komme tilbake i ordinært arbeid igjen. Skal gjennom tiltak. Uføreforsikringen er varig og gjelder for aap og ufør. Dersom jeg skulle klare å komme ut i arbeid igjen, og motta lønn istedenfor aap og uføreforsikringen, hva skjer da med forsikringen dersom det senere skulle vise seg at jeg likevel ikke klarer å være i jobb....? Vil jeg få denne forsikringen igjen? Er ikke ansatt i firmaet lenger nå. Klarer ikke å google dette - noen som vet? Anonymous poster hash: 0e440...b40
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 HI Er det ingen som vet??? Anonymous poster hash: 0e440...b40
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Ring forsikringsselskapet, du. De vet nok svaret. Anonymous poster hash: 0d9ed...f72
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Forsikringen gjelder jo ikke hvis det er en tidligere arb giver. De betaler jo bare på forsikringen din så lenge du er ansatt😂😂😂 Anonymous poster hash: 165bb...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå