Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Ser opptak av 4 stjernes middag å hører han snakker om barnet. Har han mange? Hvor mange? Anonymous poster hash: 2cf7b...23b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Sharter 😂 Unnskyld at jeg ler 😂 Anonymous poster hash: 239f1...796
Majamortil2 Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 https://www.google.no/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm%3Dsharter%26amp%3Dtrue Her er grunnen til at Sharter-Svein er utrolig morsomt 😂
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Jeg satt og tenkte det samme... Shart... HI: Charter du mener? Anonymous poster hash: 7d07b...691
Mumua Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Sharter Unnskyld at jeg ler Anonymous poster hash: 239f1...796 jeg lo så jeg blåste en snørrboble når jeg så denne tråden
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Jeg satt og tenkte det samme... Shart... HI: Charter du mener? Anonymous poster hash: 7d07b...691 😂😂😂 ja mente det. Autocorrect. Men ikke så "correct" Anonymous poster hash: 2cf7b...23b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #8 Skrevet 24. februar 2017 jeg lo så jeg blåste en snørrboble når jeg så denne tråden 😂😂😂 nå ler jeg selv så jeg griner 😂😂😂 Anonymous poster hash: 2cf7b...23b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #9 Skrevet 24. februar 2017 sharter to shart oneself. to try to fart and accidentally shit oneself. the person committing the act of sharting. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 239f1...796
MMP Skrevet 24. februar 2017 #11 Skrevet 24. februar 2017 nå ler jeg selv så jeg griner Anonymous poster hash: 2cf7b...23b Jeg dauer.... hahaha.... nydelig
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #12 Skrevet 24. februar 2017 Dette er bare for mye!!! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f9fe3...943
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #13 Skrevet 24. februar 2017 Det er ikke gøy. Det er en gammel vits.. . Velkommen etter Anonymous poster hash: 31fe1...a28
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #14 Skrevet 24. februar 2017 Jeg tisser på meg! 😂😂😂 Anonymous poster hash: 4334f...214
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Det er ikke gøy. Det er en gammel vits.. . Velkommen etter Anonymous poster hash: 31fe1...a28 Så godt at det finnes sånne som deg som har fasiten på hva som er gøy! Skulle tatt seg ut om man satt og lo av ting som er helt 2016. Takk for at du finnes. Anonymous poster hash: 0a0fe...87a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 Svein har 3 barn. Anonymous poster hash: 4270c...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå