Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Hvordan er det ? Fikk vite i dag at jeg har det, men skjønte ikke stort av hva det vil si. Plages dere mye ? Anonymous poster hash: 7de67...a1c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Jeg hadde. For meg var det helt grusomt vondt og jeg brukte veldig lang tid på å bli gravid. Etter fødsel ble det mye verre, begynte å blø som et slakta dyr, og var avhengig av sterke smertestillende for å fungere i hverdagen. De prøvde en tcre operasjon på meg, hvor de brant av slimhinnene inne i livmoren, men dette anbefales i utgangspunktet ikke for oss med adenomyose. Smertene ble ekstremt mye verre etter det, og i mai i fjor ble det bestemt at livmoren skulle fjernes. Jeg fikk valget før tcre operasjonen om kunstig overgangsalder, men det fristet lite da jeg bare var 26 år. Nå er livet mitt helt forandret, jeg har ingen smerter, og blør ingenting. Jeg klarer faktisk både jobb, hverdag, utdanning og alenemortilværelsen Anonymous poster hash: 063cb...042
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Huff så fælt. Jeg syns ikke det er så veldig vondt og ikke så mye plaget. Men har vist akkurat fått det. Jeg må ringe på mandag å høre. Blir det ikke verre lar jeg det være. Hun sa hormonspiral kunne Fikse det meste . Får vel vente å se Anonymous poster hash: 7de67...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå