Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Trenger tips til bra steder å spise lunsj i Oslo! har med 2 barn..... så det må være et sted som ikke er for fancy Anonymous poster hash: eb7df...a1c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Jensens Bøfhus er barnevennlig og når barna er fornøyde, er de voksne fornøyde osv.. Anonymous poster hash: c7633...d1b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Jensens Bøfhus er barnevennlig og når barna er fornøyde, er de voksne fornøyde osv.. Anonymous poster hash: c7633...d1b De har god mat Anonymous poster hash: 03b45...b96
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Olivia er ok å ha med barn på, og i motsetning til andre barnevennlige steder har de også spiselig mat for voksne. Anonymous poster hash: e7bc3...939
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 De har god mat Anonymous poster hash: 03b45...b96 Nei, det har de virkelig ikke. Kjipe frossengrønnsaker og frossenpoteter og halvfabrikatsaus. Det er så stusselig at jeg kan ikke få sagt det. Anonymous poster hash: 93839...344
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 Olivia er ok å ha med barn på, og i motsetning til andre barnevennlige steder har de også spiselig mat for voksne. Anonymous poster hash: e7bc3...939 Vi var 4 stk der, alle bestilte forskjellige ting, maten smakte veldig middels, og vi ble alle syke etterpå. Liker dere indisk, vil jeg anbefale New Dehli. Anonymous poster hash: c75c2...8aa
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Husk på at det uttales "Osjlo"! Og så forstår de dialekt så dårlig der. En må prate veldig flatt og pent skal de forstå. "Om ej kunne få kjøft eit kort te talatuten min å ein sprudlevatn gjerne ma eit suttestaur attåt, om du ko væra så ettrannes gjærig?", funket visst dårlig. Anonymous poster hash: 31429...f32
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #8 Skrevet 24. februar 2017 Husk på at det uttales "Osjlo"! Og så forstår de dialekt så dårlig der. En må prate veldig flatt og pent skal de forstå."Om ej kunne få kjøft eit kort te talatuten min å ein sprudlevatn gjerne ma eit suttestaur attåt, om du ko væra så ettrannes gjærig?", funket visst dårlig. Anonymous poster hash: 31429...f32 Ja, det var jammen rart at det funket dårlig! Skjønner godt at du trekker konklusjonen at du må si Osjlo for at innbyggerne skal forstå hvilken by du snakket om Anonymous poster hash: b7f39...d7c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #9 Skrevet 24. februar 2017 Husk på at det uttales "Osjlo"! Og så forstår de dialekt så dårlig der. En må prate veldig flatt og pent skal de forstå. "Om ej kunne få kjøft eit kort te talatuten min å ein sprudlevatn gjerne ma eit suttestaur attåt, om du ko væra så ettrannes gjærig?", funket visst dårlig. Anonymous poster hash: 31429...f32 😅😅😅 Anonymous poster hash: d3863...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå