Gå til innhold

Lunsj i Oslo! Tips.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til bra steder å spise lunsj i Oslo! har med 2 barn..... så det må være et sted som ikke er for fancy ;)



Anonymous poster hash: eb7df...a1c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jensens Bøfhus er barnevennlig og når barna er fornøyde, er de voksne fornøyde osv..

 

Anonymous poster hash: c7633...d1b

Skrevet

Jensens Bøfhus er barnevennlig og når barna er fornøyde, er de voksne fornøyde osv..

 

Anonymous poster hash: c7633...d1b

De har god mat

 

 

Anonymous poster hash: 03b45...b96

Skrevet

Olivia er ok å ha med barn på, og i motsetning til andre barnevennlige steder har de også spiselig mat for voksne.

 

Anonymous poster hash: e7bc3...939

Skrevet

De har god mat

 

 

Anonymous poster hash: 03b45...b96

Nei, det har de virkelig ikke. Kjipe frossengrønnsaker og frossenpoteter og halvfabrikatsaus. Det er så stusselig at jeg kan ikke få sagt det.

 

Anonymous poster hash: 93839...344

Skrevet

Olivia er ok å ha med barn på, og i motsetning til andre barnevennlige steder har de også spiselig mat for voksne.

 

Anonymous poster hash: e7bc3...939

 

Vi var 4 stk der, alle bestilte forskjellige ting, maten smakte veldig middels, og vi ble alle syke etterpå.

 

Liker dere indisk, vil jeg anbefale New Dehli.

 

Anonymous poster hash: c75c2...8aa

Skrevet

Husk på at det uttales "Osjlo"! Og så forstår de dialekt så dårlig der. En må prate veldig flatt og pent skal de forstå.

"Om ej kunne få kjøft eit kort te talatuten min å ein sprudlevatn gjerne ma eit suttestaur attåt, om du ko væra så ettrannes gjærig?", funket visst dårlig.



Anonymous poster hash: 31429...f32
Skrevet

Husk på at det uttales "Osjlo"! Og så forstår de dialekt så dårlig der. En må prate veldig flatt og pent skal de forstå."Om ej kunne få kjøft eit kort te talatuten min å ein sprudlevatn gjerne ma eit suttestaur attåt, om du ko væra så ettrannes gjærig?", funket visst dårlig. Anonymous poster hash: 31429...f32

Ja, det var jammen rart at det funket dårlig! Skjønner godt at du trekker konklusjonen at du må si Osjlo for at innbyggerne skal forstå hvilken by du snakket om

 

Anonymous poster hash: b7f39...d7c

Skrevet

 

Husk på at det uttales "Osjlo"! Og så forstår de dialekt så dårlig der. En må prate veldig flatt og pent skal de forstå.

"Om ej kunne få kjøft eit kort te talatuten min å ein sprudlevatn gjerne ma eit suttestaur attåt, om du ko væra så ettrannes gjærig?", funket visst dårlig.

 

Anonymous poster hash: 31429...f32

😅😅😅

 

 

Anonymous poster hash: d3863...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...