Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Jeg skulle avbestille en time jeg har mandag ettermiddag, ringte i morges og de har automatisk svarer der de sier de skal ringe tilbake. Men har ikke hørt noe fra dem. Hva skal jeg gjøre nå da? Må jeg betale for ikke møtt? Anonymous poster hash: 8ccd0...1ff
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Send mail. Anonymous poster hash: 476ca...a24
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Send mail. Anonymous poster hash: 476ca...a24 De har gått hjem for dagen nå. Hi Anonymous poster hash: 8ccd0...1ff
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Men du må vel ikke betale om du sier ifra 24 timer før, selv om det er på mail. Skriv at de aldri ringte deg tilbake. Anonymous poster hash: 476ca...a24
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Men du må vel ikke betale om du sier ifra 24 timer før, selv om det er på mail. Skriv at de aldri ringte deg tilbake. Anonymous poster hash: 476ca...a24 Da har jeg sendt mail 😊 Hi Anonymous poster hash: 8ccd0...1ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå