Gå til innhold

Sykehuset ringer ikke tilbake


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle avbestille en time jeg har mandag ettermiddag, ringte i morges og de har automatisk svarer der de sier de skal ringe tilbake. Men har ikke hørt noe fra dem. Hva skal jeg gjøre nå da?

 

Må jeg betale for ikke møtt?

 

Anonymous poster hash: 8ccd0...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail.

 

Anonymous poster hash: 476ca...a24

Skrevet

Send mail.

 

Anonymous poster hash: 476ca...a24

De har gått hjem for dagen nå.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 8ccd0...1ff

Skrevet

Men du må vel ikke betale om du sier ifra 24 timer før, selv om det er på mail. Skriv at de aldri ringte deg tilbake.

 

Anonymous poster hash: 476ca...a24

Skrevet

Men du må vel ikke betale om du sier ifra 24 timer før, selv om det er på mail. Skriv at de aldri ringte deg tilbake.

 

Anonymous poster hash: 476ca...a24

Da har jeg sendt mail 😊

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 8ccd0...1ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...