Gå til innhold

Er fysioterapi vondt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 2c101...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysioterapi er veldig ofte trening.. så ja, det kan vel kanskje gjøre litt vondt det - både fysisk og psykisk 😜

 

Anonymous poster hash: a9775...799

Skrevet

Ja, for min del er det vondt.

Veldig vondt, men det kommer jo an på hvorfor du trenger fysioterapi.

Skrevet

Ja, De skal jo behandle muskler som er vonde, skadet eller lignende For min del er manuell behandling kjempevondt, men bruker de strøm, ultralyd eller lignende er jo ikke det vondt.

Skrevet

De driver jo å knekker bein omtrent, bøyer bein og armer i rare retninger og går inn for å gjøre deg vondt. Det skal visst nok være godt etter at smerten har gitt seg.



Anonymous poster hash: 431d4...aa7
Skrevet

Det kommer an på hvorfor du går. Jeg har gått to ganger. En gang for å få bevegelighet tilbake i en arm etter armbrudd (albue). Det gjorde forferdelig vondt, selv om jeg tok paralgin forte før hver behandling og la lenge med varme på før selv behandlingen. Tårene rant hver gang. Den andre gangen var det pga stivhet i nakken. Var ikke det minste vondt, bare bitte litt ømt i noen av musklene.



Anonymous poster hash: 492c2...011
Skrevet

Jeg har kronisk nakkesmerte, og selv om jeg har store smerter i hverdagen og musklene er betente, merker jeg knapt at de klemmer. Har låsninger og dårlig bevegelighet, men altså ikke vondt av behandling.

 

Anonymous poster hash: dc717...6da

Skrevet

De driver jo å knekker bein omtrent, bøyer bein og armer i rare retninger og går inn for å gjøre deg vondt. Det skal visst nok være godt etter at smerten har gitt seg. Anonymous poster hash: 431d4...aa7

Huff...tror jeg dropper det :/

 

Anonymous poster hash: 2c101...6eb

Skrevet

Huff...tror jeg dropper det :/

 

Anonymous poster hash: 2c101...6eb

For et tullete svar du fikk, ikke hør på det. Ingen dyktige fysioterapeuter går inn for at det skal gjøre vondt. Men det kan så klart gjøre vondt hvis det er vonde muskler og ledd. Hør med andre om de har noen de anbefaler og skaff time der.

 

Anonymous poster hash: 4a951...5f1

Skrevet

Fysioterapi er jo så mangt. Alt fra veiledet trening, massasje, tøying, og forskjellige apparater med strøm, ultralyd o.l. Men de skal jo ofte behandle vonde/ømme muskler, så litt vondt blir det vel ofte. Min erfaring er at det gjør litt vondt på en god måte.

 

Men trenger du fysioterapi eller har fått det anbefalt fra lege bør du absolutt prøve. Det er vel verdt det hvis det kan hjelpe på plagene dine?

 

Anonymous poster hash: 9ace2...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...