Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Fikk denne meldingen kl, 11 idag, er i Bergen og lurer på om jeg kan hente den på postkontoret idag? Det står forventet levering 24.02... Anonymous poster hash: 40f92...4b4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Du får nok ikke hentet den før du får en faktisk hentemelding fra postkontoret med en hentereferanse... Anonymous poster hash: c460b...c8e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Har jo sporingsnummer og får meldinger + mail.. Anonymous poster hash: 40f92...4b4
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Du får ny hentemelding når den er kommer på utleveringsstedet ditt. Den blir sendt ut automatisk når butikk/ posthuset har scannet inn forsendelsen Anonymous poster hash: 20ed7...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå