Gå til innhold

posten - sending er ankommet terminal.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk denne meldingen kl, 11 idag, er i Bergen og lurer på om jeg kan hente den på postkontoret idag? Det står forventet levering 24.02... 



Anonymous poster hash: 40f92...4b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok ikke hentet den før du får en faktisk hentemelding fra postkontoret med en hentereferanse...



Anonymous poster hash: c460b...c8e
Skrevet

Har jo sporingsnummer og får meldinger + mail..



Anonymous poster hash: 40f92...4b4
Skrevet

Du får ny hentemelding når den er kommer på utleveringsstedet ditt. Den blir sendt ut automatisk når butikk/ posthuset har scannet inn forsendelsen

 

Anonymous poster hash: 20ed7...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...