Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Leser dere innlegg som er merket med reklame-sponset? Jeg gidder ikke lese de. Kjenner jeg blir litt irritert, selvom jeg vet de lever av dette. Og JA, jeg er så patetisk at jeg daglig er innom tre forskjellige blogger. 🙊 Anonymous poster hash: 43287...988
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Skjønner det! Og det er sikkert også litt av grunnen til at innlegg ikke merkes som de skal. De får minst dobbelt så mye for en utmerket annonse siden det da heller virker som en "venninneanbefaling" med større nedslagskraft. Dessuten tar det seg dårlig ut om tre av fire innlegg faktisk er ren reklame, slik realiteten er hos mange bloggere. Anonymous poster hash: 1061e...a07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå