Gå til innhold

Dere som leser blogger.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere innlegg som er merket med reklame-sponset?

Jeg gidder ikke lese de. Kjenner jeg blir litt irritert, selvom jeg vet de lever av dette.

 

Og JA, jeg er så patetisk at jeg daglig er innom tre forskjellige blogger. 🙊

 

Anonymous poster hash: 43287...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det! Og det er sikkert også litt av grunnen til at innlegg ikke merkes som de skal. De får minst dobbelt så mye for en utmerket annonse siden det da heller virker som en "venninneanbefaling" med større nedslagskraft. Dessuten tar det seg dårlig ut om tre av fire innlegg faktisk er ren reklame, slik realiteten er hos mange bloggere.

 

Anonymous poster hash: 1061e...a07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...