Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Etter en runde omgangssyke har magen vært litt i ulage. I dag måtte jeg på do og det kjentes - lettende 😜 Trakk ned og skulle lukke toalettlokket da jeg så en diiiger sak nedi do! Trakk ned igjen - men neida - faenskapet gikk ikke ned! Jeg tuller ikke - den må ha vært 30cm! Fjerde og femte gangs trykk på knappen - nix resultat 😳 Angst! Gudskjelov var jeg hjemme alene... Måtte rett og slett finne frem engangshanske og trekke den frem. Etter 5 (!) skyllinger var den fremdeles diger. Opp i pose og ut i søpla. Skrekk og gru! Måtte bare dele med noen... 😜 *anonymnåja!* Anonymous poster hash: feb49...052
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Anonymous poster hash: 6dc61...fbb
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Neste gang fyller du vaskebøtta med det varmeste vannet du får ut av krana og heller over djevelskapet, da løser den seg litt opp. Et par-tre bøtter med glovarmt vann så er du kvitt den Har en tenåringsgutt som produserer sånne av og til... Anonymous poster hash: 1ab94...7e1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Haha herregud, nå kom jeg på noe som hendte meg da jeg var på storbyferie med mannen og hans familie. Magen min hadde vært treg i flere dager, det skjer ofte på ferie. Vi gikk rundt i byen og skulle bare innom et sted på do. Det kom en sånn svær en som du beskriver, nesten umulig å trekke ned. Jeg begynte å få panikk, det var kø utenfor og alt. Jeg fikk den heldigvis ned til slutt uten at doen gikk tett. Sjelden vært så lettet som jeg var etterpå. Anonymous poster hash: fae99...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå