Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 En venn av meg, var skikkelig deprimerte den kvelden og jeg gleder altså til han over sms. Ikke bra i det heletatt for han kunne jo ikke noe for min form Han svarte ikke på meldingen og det forstår jeg. Dagen etter sendte jeg en melding med unnskyldning og at det ikke var hans feil at jeg var nedfor og gikk på veggen. Men han har ikke svart på den heller... Og det forstår jeg.. Hva ville du gjort, vente med å skrive til han skriver? Mine tanker nå er at han aldri kommer til å sende mer sms, og det er min feil. Anonymous poster hash: 36610...405
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Ring📞 Lettere ordne opp slik enn å sende meldinger frem og tilbake😊 Anonymous poster hash: 48bb8...eda
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Skulle ha ringt men klarer ikke nå i denne formen Anonymous poster hash: 36610...405
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Hvor ille er det du skrev? Send blomster? Anonymous poster hash: 48bb8...eda
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Skrev noe lignende at bare han fikk viljen sin så var det bra og at jeg skulle holde meg laaangt unna han Anonymous poster hash: 36610...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå