Gå til innhold

Kjefter på..


Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg, var skikkelig deprimerte den kvelden og jeg gleder altså til han over sms. Ikke bra i det heletatt for han kunne jo ikke noe for min form :(

 

Han svarte ikke på meldingen og det forstår jeg. Dagen etter sendte jeg en melding med unnskyldning og at det ikke var hans feil at jeg var nedfor og gikk på veggen.

 

Men han har ikke svart på den heller... Og det forstår jeg..

Hva ville du gjort, vente med å skrive til han skriver?

Mine tanker nå er at han aldri kommer til å sende mer sms, og det er min feil.

 

Anonymous poster hash: 36610...405

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring📞

Lettere ordne opp slik enn å sende meldinger frem og tilbake😊

 

Anonymous poster hash: 48bb8...eda

Skrevet

Skulle ha ringt men klarer ikke nå i denne formen :(

 

Anonymous poster hash: 36610...405

Skrevet

Hvor ille er det du skrev? Send blomster?

 

Anonymous poster hash: 48bb8...eda

Skrevet

Skrev noe lignende at bare han fikk viljen sin så var det bra og at jeg skulle holde meg laaangt unna han :(

 

Anonymous poster hash: 36610...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...