Gå til innhold

Samboer kalte meg møkkakjerring i morges

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke på sitt beste om morgenen, men han er jo et dårlig forbilde for barnet vårt på 2 år når han kaller meg det. Vi ble begge litt irriterte på hverandre, men jeg synes ikke det er greit å bli kalt det

Anonymous poster hash: c3162...f56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke greit. Men om det ikke har skjedd før og ikke skjer igjen, og han sier unnskyld.... er det jo grunn til å tilgi og se fremover. Er dette gjentagende er det ikke ok... alle kan klikke litt iblandt...

Anonymous poster hash: 15414...9bf

Skrevet

Navnkalling er umodent og lite konstruktivt.

Av ren nysgjerrighet, hva hadde du sagt og gjort? Var du like usaklig?

Husk at du også er et forbilde.

Anonymous poster hash: 2aa72...5d6

Skrevet

Jeg husker en fyr jeg jobbet sammen med på slutten av 90-tallet kom sent på jobb en dag. Han ble kjørt dit av kona, det var tydelig ikke god stemning mellom dem. Kjekk og hyggelig kar, hadde kjent han et halvt års tid. Han så på meg like før han gikk inn og sa, "it's her fault" (han var, vel er, amerikaner). Jeg så spørrende på han og spurte, "what?". "The bitch", svarte han, "it's the bitches fault". Da mistet jeg all respekt for han.

Å bli kalt for stygge ting er ikke skilsmissegrunn, men det er fryktelig fryktelig umodent av den som gjør det. Absolutt ikke noe som skal skje i nærheten av barn! Som hun over skriver, en er forbilde. Alltid.

Anonymous poster hash: 99187...536
Skrevet

Han er ikke på sitt beste om morgenen, men han er jo et dårlig forbilde for barnet vårt på 2 år når han kaller meg det. Vi ble begge litt irriterte på hverandre, men jeg synes ikke det er greit å bli kalt det

Anonymous poster hash: c3162...f56

Du oppførte deg som ei da

Anonymous poster hash: 4debc...44a

Skrevet

Møkkakjerring....

Vel, det hadde jeg brydd emg fint lite om 😂

Anonymous poster hash: f49aa...cde

Skrevet

hehe...jeg har også kalt mannen for "møkkamann" et par ganger når det har toppet seg....vi ler litt av det, men det er jo selvfølgelig ikke greit! Ellers har han en gang kalt meg jævla kjerring foran ungene. DA satte jeg foten kraftig ned og sa at det var helt uaktuelt å snakke sånn til hverandre i det hele tatt, men spesielt foran ungene. Så det har han aldri gjort igjen.

Ellers kunne treåringen fortelle at en unge i barnehagen omtaler seg selv som en skjitunge....lurer på hvor ungen har det fra.....Så små gryter har små ører!!! Ikke godta den slags snakk foran ungene.

Anonymous poster hash: 95eee...973
Skrevet

Navnkalling er umodent og lite konstruktivt.

Av ren nysgjerrighet, hva hadde du sagt og gjort? Var du like usaklig?

Husk at du også er et forbilde.

Anonymous poster hash: 2aa72...5d6

Signerer. Når man begynner å kalle noen navn så har man tapt diskusjonen og vil bare såre partneren. Å kalle hverandre stygge navn foran barna gjør jo at barna lærer at det er greit å kalle andre folk navn. Ikke rart det er mye mobbing på skolene rundt omkring når barna er vant til at dette er normalt hjemme.

Skrevet

Du er hårsår..skulle satt på møkkamann på YouTube tilbake 😂

Anonymous poster hash: 4a55d...089

Skrevet

Du er hårsår..skulle satt på møkkamann på YouTube tilbake

Anonymous poster hash: 4a55d...089

Som sagt, ikke rart det er masse mobbing på skolene. Hva hadde du sagt hvis ditt barn ble kalt drittunge på skolen av andre elever? At hun er hårsår og må bare suck it up og gå og se på youtube for å lære seg flere stygge ord å kalle folk med?

Skrevet

Du oppførte deg som ei da

Anonymous poster hash: 4debc...44a

Var du der altså? Er du mannen hennes kanskje?

Anonymous poster hash: 144f8...e36

Skrevet

Det har jeg blitt kalt flere ganger og aldri tatt meg nær av det. Her i huset og der jeg er oppvokst er møkkakjærring ikke nødvendigvis ett negativt ord. Mannen sier det når vi diskuterer og han innser at jeg har rett. Da er jeg møkkakjærring.

Blitt sagt det til på jobb engang også, han tror jeg ikke mente det pent. Når jeg sa takk, så klikket det helt for han. Han roet seg fort og kom med en unnskyldning, men han hadde ikke forberedt seg på den tilbakemld. Vi er generelt dårlig macht, jeg har sagt ifra til sjefen at jeg omgår han minst mulig for jeg klarer han bare ikke. Sjefen sa at det ikke var så vanskelig å så, helt greit jeg har minst mulig med han å gjøre. Idag har det fungert helt greit, men idag hadde jeg så mye tid til overs at jeg gjorde mye forefallende arbeid for alle p hele jobben. (Jobbet for en som har ferie, og jeg har ikke tolmodighet til å dille slik hun pleier. Så da gjorde jeg mye annet.)

Men jeg vet jeg ikke går overens med alle, så stor fare for å bli kaldt møkkakjærring også. Slik som på jobb så gidder jeg ikke gå rundt grøten, sier ting rett ut og blir ferdig med ting. Spør noen om jeg kan gjør noe så sier jeg ja om jeg vet jeg har tid og får gjort det, om ikke sier jeg nei. De fleste andre sier ja, selv om de aldri rekker det.

Anonymous poster hash: 2e3ad...1f4

Skrevet

Kanskje du var ei møkkakjerring da? Synes ikke det er noe å ta på vei for. 

Anonymous poster hash: 8c036...cbf
Skrevet

Til flere av dere som har svart: Seriøst?? Synes dere det er greit å komme med nedsettende karakteristikker?

Jeg er oppvokst med en mor som stadig kalte oss stygge ting. Og en ting er sikkert, nå som jeg bestemmer selv hvem jeg bor sammen med er det definitivt ikke aktuelt å bo sammen med en som ikke kan oppføre seg! Jeg er absolutt ferdig med sårende bemerkninger og navnekalling.

Anonymous poster hash: 46722...3a3

Skrevet

Tenker at det er jo ikke greit å bli kalt møkkakjerring i tide og utide. Men alle kan jo ha en glipp å slenge utav seg noe . Hvordan barna reagerer på det, tror jeg like mye kommer an på hvordan du reagerer på det som ble sagt, som ordet som ble sagt. Om du ble rasende, dødelig såret, tok igjen . Selv tror jeg jeg hadde fått latterkrampe hvis mannen hadde kalt meg møkkakjerring.

Anonymous poster hash: 6b200...5a7

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å si, men hva er konteksten?

Fortalte du mannen din at du har vært utro og han kalte deg møkkakjerring?

Anonymous poster hash: e09e9...ee1

Skrevet

Det har jeg blitt kalt flere ganger og aldri tatt meg nær av det. Her i huset og der jeg er oppvokst er møkkakjærring ikke nødvendigvis ett negativt ord. Mannen sier det når vi diskuterer og han innser at jeg har rett. Da er jeg møkkakjærring.

Blitt sagt det til på jobb engang også, han tror jeg ikke mente det pent. Når jeg sa takk, så klikket det helt for han. Han roet seg fort og kom med en unnskyldning, men han hadde ikke forberedt seg på den tilbakemld. Vi er generelt dårlig macht, jeg har sagt ifra til sjefen at jeg omgår han minst mulig for jeg klarer han bare ikke. Sjefen sa at det ikke var så vanskelig å så, helt greit jeg har minst mulig med han å gjøre. Idag har det fungert helt greit, men idag hadde jeg så mye tid til overs at jeg gjorde mye forefallende arbeid for alle p hele jobben. (Jobbet for en som har ferie, og jeg har ikke tolmodighet til å dille slik hun pleier. Så da gjorde jeg mye annet.)

Men jeg vet jeg ikke går overens med alle, så stor fare for å bli kaldt møkkakjærring også. Slik som på jobb så gidder jeg ikke gå rundt grøten, sier ting rett ut og blir ferdig med ting. Spør noen om jeg kan gjør noe så sier jeg ja om jeg vet jeg har tid og får gjort det, om ikke sier jeg nei. De fleste andre sier ja, selv om de aldri rekker det.

Anonymous poster hash: 2e3ad...1f4

Jøss. Du beveger deg i et giftig miljø, og så forsvarer du det etterpå?!

Anonymous poster hash: 5c5bf...f00

Skrevet

Mannen min får høre at han er en møkkamann av og til også. Men jeg elsker han og ville ikke hatt noen annen tosk til mann.

Anonymous poster hash: 8e6d9...774

Skrevet

Det overrasket overrasker meg stadig hva damene her inne mener det er greit og helt vanlig å måtte finne deg i!

Ha litt selvrespekt, kvinner! Kom igjen! Hva slags forbilder er dere for barna deres?!

Anonymous poster hash: 14a8b...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...