Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Går det en type forkjølelse nå som gjør en sykere enn normalt? Har siden søndag vært utrolig slapp med ekstremt mye snørr og er enda ikke pigg.... Anonymous poster hash: 1f5e6...b89
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har det samme. Ble smittet av RS på jobb. Anonymous poster hash: 9ed62...f28
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har det samme. Ble smittet av RS på jobb.Anonymous poster hash: 9ed62...f28 begynner du å bli bedre? Anonymous poster hash: 1f5e6...b89
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Jeg var sjuk nesten ei uke,ble sjukmeldt..Nå er jeg på beina igjen..😊 Jobber i bhg og alle 3 voksne har vært sjuke denne uka og nesten alle 9 ungene 😲 Ei var innlagt på sykehuset med RS virus.Så er nok det vi har hatt hele gjengen.. Anonymous poster hash: 6a10c...124
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Jeg var sjuk nesten ei uke,ble sjukmeldt..Nå er jeg på beina igjen.. Jobber i bhg og alle 3 voksne har vært sjuke denne uka og nesten alle 9 ungene Ei var innlagt på sykehuset med RS virus.Så er nok det vi har hatt hele gjengen..Anonymous poster hash: 6a10c...124 Godt å høre at du er på beina igjenJeg er nå på dag 6, litt bedre, men fremdeles ikke pigg. Kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde? Jeg hoster ikke, med kan ikke huske å ha hatt så mye snørr noen gang! Anonymous poster hash: 1f5e6...b89
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 Her er minste syk. Feber siden søndag. Ikke feber i morges men forhøyet temperatur. Ekstremt tett og surklete. Hadde RS for en måned siden (var ekstremt syk da også) Denne gangen har hun masse utslett også. Legen trodde det kunne være to virus. Fjerde barnesykdom og et forkjølelsesvirus. Selv har jeg vondt i halsen i dag og er litt snørrete. Anonymous poster hash: 4d653...8a0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Godt å høre at du er på beina igjenJeg er nå på dag 6, litt bedre, men fremdeles ikke pigg. Kan jeg spørre hvilke symptomer du hadde? Jeg hoster ikke, med kan ikke huske å ha hatt så mye snørr noen gang! Anonymous poster hash: 1f5e6...b89 Jeg var kjempetett i nesa,det verket i hele kroppen,lett feber og orka ingenting..Lå fra torsdag til søndag og var mer og mer oppe og gjorde litt fra mandag..Først idag jeg føler meg pigg.. Anonymous poster hash: 6a10c...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå