Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Klokka fem var det morgen her. Takk gud for poppeloppene. Og kaffe. 😑  Anonymous poster hash: 0e1f0...fc3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Kaffe er tingen ja. Menst psykisk, jeg føler ikke jeg våkner av den lenger... Mindre kalorier enn sjokolade i hvert fall Her har minste vært våken siden kl 5.  Anonymous poster hash: 7ec82...0f8
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 Minste er tre og sto opp 5.30. Jeg sender henne ned med iPad og sover en time til. Â Anonymous poster hash: dd3b6...971
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Minste våknet 04.45, sovnet igjen, men vekket mellomste, som igjen vekket eldste før 05.30. Kaffe 💜  Anonymous poster hash: 3cc81...e1c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Nå er barnet mitt på samvær hos sin far, men det er jeg som er morgenfugl her i huset, eller man må nok omtale det som søvnproblemer. Idag våknet jeg klokken 03:00 og fikk ikke sove igjen. Gav opp klokken fire og satt som et tent lys på kontoret klokken 04:30. Takk gud for at mine ansatte forstår at de ikke må komme på jobb når lederen og eieren kommer på jobb for da ville jeg hatt en gjeng zombier her utover dagen. Anonymous poster hash: 73cf3...d86
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har som alltid har hatt søvnvansker. Begynte på adhd medisin som gjorde det enda verre, våknet 03.30-04.00 nesten hver dag i 2 mnd  Anonymous poster hash: 89870...5d1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Har 3 barn (1,5-6,5 år) og alle er morgenfugler, men her er det mellomste på 4,5 år som som regel våkner først og han bråker noe vanvittig (smeller i dører, tramper over gulvet og i trappa osv) vekker alltid minste mellom 5-5.30. Da våkner også eldste så er ikke få morgner/netter jeg sitter i stua med 3 unger kl 05.00. Jeg er en morgengretten person så tidlig og er ikke menneske før jeg har fått meg en kopp kaffe vanligvis.  I dag har det vært ren luksus her for første gang på lenge. Jeg våknet av minste kl 06.15, gikk på do før jeg skulle ta han opp, men så ble det stille igjen. Jeg gikk da ned i stua å satt meg med kaffekoppen i FRED, og Gud så deilig det var. Kl 07.00 kom de to eldste tuslende, og jeg var våken og blid som ei sol 😂 Minste sover faktisk enda.  Kunne ønske hver morgen var sånn. Enormt stor forskjell på kl 05.00 og 6-7 altså.  Anonymous poster hash: da516...1a8
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #8 Skrevet 24. februar 2017 Min sønn våknet også klokken 5 i et par år. Nå har vi akkurat stått opp. Deilig! Anonymous poster hash: 7a4c3...d64
Lessismore Skrevet 24. februar 2017 #9 Skrevet 24. februar 2017 Har 3 barn (1,5-6,5 år) og alle er morgenfugler, men her er det mellomste på 4,5 år som som regel våkner først og han bråker noe vanvittig (smeller i dører, tramper over gulvet og i trappa osv) vekker alltid minste mellom 5-5.30. Da våkner også eldste så er ikke få morgner/netter jeg sitter i stua med 3 unger kl 05.00. Jeg er en morgengretten person så tidlig og er ikke menneske før jeg har fått meg en kopp kaffe vanligvis. I dag har det vært ren luksus her for første gang på lenge. Jeg våknet av minste kl 06.15, gikk på do før jeg skulle ta han opp, men så ble det stille igjen. Jeg gikk da ned i stua å satt meg med kaffekoppen i FRED, og Gud så deilig det var. Kl 07.00 kom de to eldste tuslende, og jeg var våken og blid som ei sol Minste sover faktisk enda. Kunne ønske hver morgen var sånn. Enormt stor forskjell på kl 05.00 og 6-7 altså. Anonymous poster hash: da516...1a8 Kjenner meg så igjen i dette. Her er det eldste på 6 år som våkner tidlig. Eller, egentlig mistenker jeg at hun nesten ikke trenger søvn. Hun kan legge seg kl 19:30-20, og våkne kl 01, klar for å stå opp. Det funker ikke. Heldigvis er hun nå blitt så stor at hun skjønner det selv også, så hun legger seg og sover noen timer til. Hun kan likevel være lys våken kl 04:30-05. Mellomste sover godt, heldigvis. Men minste er ganske lik storesøster, og kan fint stå opp kl 5. Vi har likevel satt en grense på kl 06. Alt frem til da er natta.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #10 Skrevet 24. februar 2017 Jepp. Og da han var liten skulle alle trøste meg med at når han ble tenåring ville vi få motsatt problem. Tja, han står riktig nok ikke opp kl 5 lenger, men 6.30, men morgenfugl vil han nok alltid være (snart 15 år). Nå er det selvsagt ikke noe stort problem da, vi trenger jo ikke akkurat å stå opp med en som er så stor, men det er litt kjipt på kveldene osv fordi han ikke klarer å være sent oppe og derfor faller litt utenfor sosialt (i 23-tiden senest er det like før han kollapser Legger seg i 22-tiden helg som hverdager vanligvis). De andre tre har vært mer normale der, stod opp i 6-6.30-tiden da de var små, 13-åringen kan nå fint sover til 9-10, de på 10 og 8 år til 7-8. Anonymous poster hash: f5357...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå