Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Er veldig mye alene med de, og har prøvd ulike ting, er helger og ettermiddager, er så lei av sofasliting og være lat og uengasjert mor (er ikke sååå ille da 😝). Men vil finne på noe som passer alle tre. Basseng er uaktuelt pga de er usikre, og må ha kun ett barn om gangen da. Lekeland er greit en og annen gang, men må fotfølge minste, mens de to største "styrer seg selv". Ut på tur? Hva gjøre? Bare være på tur? Aktivitet? (Jeg eeelsker å gå toppturer, noe også største liker). Noe annet? Er helt blank. Anonymous poster hash: b61c7...066
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Gå en litt lettere tur, topptur er vel litt voldsomt for de minste? Lag rebus/oppgaver tilpasset nivå. F.eks finn denne blomsten/løvet/konglen eller hva som helst. Print ut og ta med bilder. Eldste kan få noe de kanskje har hatt om på skolen, f.eks dyrespor, fuglearter osv. Så kan de lage bondegård av kongler, det elsket jeg når jeg var liten... Kanskje eldste kan ta med en venn, så kan de gå litt alene mens du leker med de yngste? Hva med Geocaching elker Pokemón Go? Ellers: Biblioteket har gjerne noe arrangement i vinterferien Bake, f.eks fastelavensboller Kinokveld hjemme med popcorn, dere kan lage "billetter" osv. Anonymous poster hash: 9574e...920
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 I dag kan dere jo gå ut og finne fasrelavensris, pynte det i ettermiddag. I fjor pyntet vi med piperensere i morsomme farger som ungene tvinnet figurer og ting med. Veldig gøy. Trenger ikke være fjør. Et år klippet vi ut ting i farget papir som vi hengte på. Tenn bål i hagen, evt kjøp bålpanne. Vi har vaffeljern vi kan bruke på bål, lager pinnebrød osv Gå en tur i fjæra, plukk fine stein og skjell, de er fine å male, lime sammen osv etterpå. De to eldste klarer selv, mens du og yngste langer sammen. Steintroll er også gøy å lage Bak boller Gå på en ny lekeplass, en stengt barnehage i helga kanskje. Ta en som ligger litt lenger unna, en de ikke har lekt i før Anonymous poster hash: 2c28c...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå