Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Var ute og gikk en tur for en time siden. -5 grader ute. Da jeg hadde gått tre km begynte det å klø inni håndflatene, skikkelig! Kunne sikkert ha raspa de og bare kjent nytelse, så ille var det. Så ble jeg varm på ørene og det begynte å klø i hodet. Klædde konstant! Det ble trangt å puste og kløen flyttet seg til halsen. Fortsatt ekkelt å puste med munnen, nesa gikk greit. Kom hjem og var rød fra haken ned til brystet, i navlen, i lysken, på skuldrene og halsen, ørene var knallrøde, ryggen og rompa var også rød. Og klødde! På ryggen. Det prikker i leppene og øynene. Har ikke spist noe uvanlig heller ikke drukket noe jeg ikke har tålt før. Så skremmende!😱 Anonymous poster hash: 82c9d...0de
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Det hørtes litt ut som kuldealergi, mitt søskenbarn har alvorlig kuldeanlegg å blir veldig dårlig/syk vis hu går ut når det er kaldt. Anonymous poster hash: b7791...f4e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #3 Skrevet 23. februar 2017 Kan man få det sånn plutselig? Anonymous poster hash: 82c9d...0de
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Tror det, mitt søskenbarn fikk allergien i godt voksen alder, det er veldig sjelden å ha så sterk overfølsomhet som hun da. Det står mye vis du Googler kuldeallergi/ overfølsomhet mot kulde Anonymous poster hash: b7791...f4e
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #5 Skrevet 23. februar 2017 Å god bedring ☺ Anonymous poster hash: b7791...f4e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 Elveblest kan komme helt plutselig, uten noen ting som trigger det. Mannen fikk det for noen år siden, da hovnet han veldig opp i øra, øya, ansiktet generelt (så helt deformert ut), og klødde intenst. Anonymous poster hash: 3a304...c0a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #7 Skrevet 28. mai 2017 Hei! Tenkte jeg ville dele en erfaring: Jeg fikk elveblest for noen måneder siden, og jeg klødde og klødde! Prøvde med noen kremer og oljer, men ingenting nyttet. Så husket jeg tilfeldigvis på at jeg hadde en burk med MAHARISHI BALM (en form for Ayurvedisk tiger balsam). Jeg smurte på armer og ben, og det gikk ikke mange timene før jeg så resultater. Etter 24 timer syns jeg halve jobben var gjort. Jeg fortsatte noen dager til burken var tom og kjøpte mer etterhvert. Jeg er nå 90-95 % ferdig med det. Jeg fikk aldri utslett og kløe i ansiktet, og tror ikke du kan bruke Maharishi Balm nær øynene, det er jo sterke saker! Du kan antagelig kjøpe dette produktet på Ayurved.no Anonymkode: ea35b...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå