Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #1 Skrevet 23. februar 2017 Hv kan jeg si til mannen for å forstå at jeg ikke klarer å gjennomføre en abort? Han vil ikke forstå . Jeg vet det ikke planlagt men jeg ønsker å beholde !!! Anonymous poster hash: 6d94e...01b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Si det slik som det er, forkuser på din psyke. Bruk litt tårer, menn hater det, og du har sikkert en god grunn til å gråte litt om du ikke vil ta abort. Fortell han at om han er absolut imot at dere beholder dette barnet som dere faktisk har vært 2 om å lage, så er nok uansett deres forhold over. Du kommer ikke til å klare å tilgi han dersom han tvinger deg til å ta abort, og da er forholdet dømt til å mislykkes. Det er ikke sikkert forholdet deres er ment to be uansett nå, da han kanskje ikke har tillit til deg dersom du velger å beholde mot hans vilje. Vanskelig situasjon uansett, men lykke til med å forberede mannen på at det blir slik. Anonymous poster hash: 9a80d...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå