Gå til innhold

Begynt å miste håpet her nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene i 5 år og 41 år. Ikke hatt verken sex eller forhold på denne tiden.

Er det håp? Evt tips.

Anonymous poster hash: cb6bb...410
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det håp, men frierne kommer ikke og ringer på døren, du må oppsøke folk :)

Mamma var 42 år da hun møtte sin mann, de møttes på et hotell hvor både hennes og hans arbeidsplass hadde seminar/kurs samme helg.

Kompisen til mannen min var 44 da han møtte sin nye dame som da var 41, det er to år siden nå. De møttes via venners venner ute på byen.

Anonymous poster hash: 6056f...f03
Skrevet

Selvfølgelig er det håp, men frierne kommer ikke og ringer på døren, du må oppsøke folk :)

Mamma var 42 år da hun møtte sin mann, de møttes på et hotell hvor både hennes og hans arbeidsplass hadde seminar/kurs samme helg.

Kompisen til mannen min var 44 da han møtte sin nye dame som da var 41, det er to år siden nå. De møttes via venners venner ute på byen.

Anonymous poster hash: 6056f...f03

Takk for svar. Jeg har vært litt på en nettside og vært litt på byn. Ingen hell. Håper det dukker opp noen. Kjekt å høre om historiene der det har dukket opp noen. :)

Skrevet

Har vært i samme båt, var over 5 år alene , nærmet meg 40, og hadde vel egentlig gitt opp, så dukket det bare opp en mann via felles kjente :)

Når du minst venter det :)

Anonymous poster hash: af1da...071

Skrevet

Har vært i samme båt, var over 5 år alene , nærmet meg 40, og hadde vel egentlig gitt opp, så dukket det bare opp en mann via felles kjente :)

Når du minst venter det :)

Anonymous poster hash: af1da...071

Så kjekt å høre. :) Håper det skjer her og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...