Gå til innhold

Hvis man har tatt 1 paralgin forte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tilsvarende... hvor lenge må man vente før man tar ibux? Paralgin forte virker ikke!

Anonymous poster hash: b8989...0cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger vente så lenge siden de har ulike virkestoffer, men du bør ikke ta paracet da det har samme virkestoff.

Dersom du har tatt en sterk tablett med samme virkestoff som ibux, så må du ikke ta ibux nå. Ibumetin er virkestoffet i ibux.

Anonymous poster hash: 3f9cd...1ed
Skrevet

Paracet øker virkning av paralgin.

Anonymous poster hash: 0a783...61e

Skrevet

Du kan ta en Ibux sammen med en paralgin

Anonymous poster hash: 7745b...d07

Skrevet

Ok. Har en tabl. med dopingvarsel, vet ikke om den har noe med ibux å gjøre. Det er ikke jeg som har vondt altså, heldigvis for meg. Men da kan vi vel satse på at det går greit å ta en ibux og se om det tar de verste toppene... Han snakket om å ta en som gjør at man ikke kan kjøre bil på 8 timer, men vet ikke om den har samme virkestoff som ibux. Sånn i tilfelle den ikke virker.

Skrevet

Ibux kan tas paralelltmed paralgin forte da det er forskjellige virkemiddler. Jeg tok paralgin og 600mg ibux hver 4. time annenhver gang etter operasjon av visdomstann

Skrevet

Ibux kan tas paralelltmed paralgin forte da det er forskjellige virkemiddler. Jeg tok paralgin og 600mg ibux hver 4. time annenhver gang etter operasjon av visdomstann

Ok. Men når paralgin forte ikke virker, i det hele tatt, har det vel ingen hensikt? Kan vel bare ta ibux..

Skrevet

Eller tilsvarende... hvor lenge må man vente før man tar ibux? Paralgin forte virker ikke!

Du kan ta ibux og paralgin forte samtidig

Anonymous poster hash: 5000c...346

Skrevet

Tror ikke du trenger vente så lenge siden de har ulike virkestoffer, men du bør ikke ta paracet da det har samme virkestoff.

Dersom du har tatt en sterk tablett med samme virkestoff som ibux, så må du ikke ta ibux nå. Ibumetin er virkestoffet i ibux.

Anonymous poster hash: 3f9cd...1ed

Du kan fint ta 500 mg paracet sammen med en tablett paralgin forte. Det er en ganske vanlig kombinasjon, men du må da være forsiktig at du ikke får i deg for mye paracetamol. En tablett med paralgin forte inneholder 400 mg paracetamol. Maks døgndose paracetamol er 4g=4000 mg.

Virkestoffet i Ibux og Ibumetin er ibuprofen.

Anonymous poster hash: 40665...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...